Майбутні асистенти вчителя-логопеда поділилися досвідом проходження виробничої педагогічної практики в умовах пандемії.
Студенти заочної форми навчання 24-з та 24-аз груп ОС Молодший бакалавр факультету дошкільної та спеціальної освіти кафедри спеціальної та інклюзивної освіти зуміли гідно пройти, а потім захистити свою першу виробничу педагогічну практику 19 листопада 2020 року на платформі ЗУМ.
Студенти-практиканти констатували про розумно адаптовані завдання практики дистанційної форми проведення, професійне керівництво нею керівниками, методистами від кафедри (Колісник Л. В., Калиновська І. С.) та очільниками баз практики.
Майбутні спеціалісти з великим задоволенням вивчали досвід роботи логопедів, асистентів вчителів-логопедів в інтернет ресурсах, а також досвід конкретних освітніх закладів: ІРЦ, ЗДО з логопедичними групами, ЗОНЗ з логопунктами та інклюзивними класами, закладів спеціальної освіти.
З захопленням ділилися методичними розробками занять в режимі онлайн, дидактичними матеріалами, цікавими підбірками логопедичних ігор для дітей з ООП. Були продемонстровані захоплюючі дитячі мультимедії, нетрадиційні вправи на дихання, комплекс вправ на сфантазування уваги та розвитку моторики рук, консультації для батьків на тему: « 30 хвилин спілкування з дитиною» та ін.
Майбутні асистенти вчителя-логопеда налаштували нові форми взаємодії з фахівцями, батьками, дітьми та впроваджували цікаві ретро-інновації, розроблені особисто.
Молодші бакалаври, так тримати!
Автор: Колісник Л. В.