Майбутні асистенти вчителя-логопеда поділилися досвідом проходження виробничої педагогічної практики в умовах пандемії.

             Студенти  заочної  форми  навчання  24-з  та 24-аз груп  ОС Молодший  бакалавр  факультету  дошкільної  та   спеціальної  освіти  кафедри  спеціальної  та  інклюзивної  освіти  зуміли  гідно  пройти,  а  потім  захистити  свою першу  виробничу  педагогічну  практику  19  листопада  2020  року  на платформі ЗУМ.

            Студенти-практиканти  констатували  про  розумно  адаптовані  завдання   практики  дистанційної  форми  проведення,   професійне  керівництво  нею  керівниками,  методистами  від  кафедри (Колісник  Л. В., Калиновська І. С.)  та очільниками  баз  практики.

               Майбутні  спеціалісти  з великим  задоволенням   вивчали  досвід  роботи  логопедів,  асистентів  вчителів-логопедів  в  інтернет   ресурсах,  а  також  досвід  конкретних  освітніх  закладів:  ІРЦ, ЗДО  з  логопедичними  групами,  ЗОНЗ  з  логопунктами  та  інклюзивними  класами,  закладів  спеціальної  освіти.

              З  захопленням  ділилися  методичними  розробками  занять  в  режимі  онлайн,  дидактичними  матеріалами,  цікавими  підбірками  логопедичних  ігор  для  дітей  з  ООП.  Були  продемонстровані  захоплюючі  дитячі  мультимедії,  нетрадиційні  вправи  на  дихання,  комплекс  вправ на сфантазування  уваги  та  розвитку  моторики  рук,  консультації  для  батьків  на  тему: « 30  хвилин  спілкування  з  дитиною»  та  ін.

            Майбутні  асистенти  вчителя-логопеда  налаштували  нові  форми  взаємодії  з  фахівцями,  батьками,  дітьми  та  впроваджували  цікаві  ретро-інновації,  розроблені  особисто.

            Молодші  бакалаври,  так  тримати!

 

                    Автор:  Колісник Л. В.

Друк