Курсові та кваліфікаційні роботи
ТЕМАТИКА ВИПУСКНИХ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ
- Активізація мовленнєвого розвитку дітей засобами музикотерапії
- Активізація мовленнєвої діяльності на заняттях з розвитку мовлення засобами театралізованої діяльності
- Використання SMART-технологій в корекційно-розвивальній роботі з дітьми старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення
- Використання інформаційно-комп’ютерних технологій в корекційно-розвитковому навчанні дітей із загальним недорозвиненням мовлення
- Емоційний розвиток дітей старшого дошкільного віку з порушеннями слуху засобом театралізованої діяльності
- Корекція дислексії у дітей із затримкою
- Корекція емоційної сфери дітей старшого дошкільного віку із затримкою розвитку мовлення
- Корекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами кінезіотерапії
- Корекція мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку засобами нетрадиційних логопедичних технологій.
- Корекція мовлення у дітей дошкільного віку засобами інтерактивних логопедичних ігор
- Корекція порушень артикуляції звуковимови у дітей з диспраксією засобами рухової координації та логоритміки
- Корекція порушень фонематичних процесів у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення засобами комп’ютерних технологій
- Логопедична робота з формування та розвитку активного словника дітей дошкільного віку
- Методика виховання взаємодопомоги у дітей старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребами в процесі спільної праці
- Методика виховання гуманного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі
- Методика корекції емоційної сфери молодших школярів із затримкою психічного розвитку.
- Методика корекції заїкання у дітей дошкільного віку засобами арт-терапії.
- Методика корекції мовленнєво-рухової діяльності у дошкільників з дитячою афазією
- Методика корекції мовлення у дітей дошкільного віку засобами логоритміки
- Методика корекції фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення засобами арт-технологій
- Методика корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
- Методика навчання письма молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення
- Методика розвитку зв’язного мовлення у дошкільників з порушеннями мовлення
- Методика формування гуманістичної позиції майбутніх логопедів у процесі фахової підготовки
- Методика формування зв’язного мовлення старших дошкільників з особливими освітніми потребами засобами театралізованої гри
- Методика формування комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку
- Методика формування комунікативних умінь у дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку
- Методика формування комунікативної сторони мовлення у дошкільників з моторною алалією
- Методика формування мовленнєвого компоненту дошкільників з батьками учнів з особливими освітніми потребами
- Методика формування мотивації до підвищення рухової активності учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі
- Методика формування розвитку творчих здібностей дошкільників з порушеннями мовлення засобами паперопластики
- Методичні підходи до організації психолого-педагогічного супроводу дошкільників з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі
- Міжособистісна взаємодія команди фахівців інклюзивно-ресурсного центру з батьками дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку
- Педагогічний супровід ігрової діяльності дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти
- Педагогічний супровід пізнавального розвитку дітей з особливими освітніми потребами засобами ігрової взаємодії
- Педагогічні аспекти розвитку активного словника дітей дошкільного віку з порушенням мовлення
- Педагогічні технології інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами
- Педагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку
- Педагогічні умови попередження агресивної поведінки дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами
- Педагогічні умови професійної компетентності вчителя-логопеда в процесі взаємодії із сім’ями дошкільників з особливими освітніми потребами
- Педагогічні умови соціалізації старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення в умовах дошкільних навчальних закладів
- Педагогічні умови формування інклюзивної компетентності майбутніх педагогів у волонтерській діяльності
- Педагогічні умови формування комунікативної активності у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення
- Педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх логопедів у процесі фахової підготовки
- Педагогічні умови формування пізнавальної готовності дітей старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребами
- Педагогічні умови формування самостійності у дітей дошкільного віку з порушенням мовлення
- Педагогічні умови формування соціальної компетентності молодших школярів з особливими освітніми потребами
- психічного розвитку
- Психолого-педагогічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами до закладу дошкільної освіти
- Психолого-педагогічна корекція негативних емоційних станів дітей з особливими освітніми потребами в умовах кризових викликів
- Психолого-педагогічний супровід внутрішньо переміщених дітей з особливими освітніми потребами засобами арт-терапевтичних технологій
- Психолого-педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя-логопеда
- Психолого-педагогічні умови формування культури поведінки у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру
- Розвиток дрібної моторики дітей засобами нетрадиційних технік малювання
- Розвиток емоційного інтелекту дітей з порушеннями мовлення засобами інтерактивних технологій.
- Розвиток зв’язного мовлення у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення засобами музикотерапії
- Розвиток комунікативної активності молодших школярів в умовах інклюзивного навчання
- Розвиток лексичного словника дошкільників з особливими освітніми потребами засобами дидактичних ігор
- Розвиток мовленнєвої активності дітей дошкільного віку із брадилалією засобами мнемотехніки
- Розвиток пізнавальних здібностей у молодших школярів з труднощами у навчанні
- Розвиток пізнавально-ігрової діяльності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку
- Розвиток просторових орієнтувань старших дошкільників із порушеннями зору в аспекті педагогічного супроводу
- Розвиток творчого мислення молодших школярів з особливими освітніми потребами на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
- Розвиток творчого мислення у старших дошкільників з особливими освітніми потребами засобами пізнавальної діяльності
- Соціалізація дітей з анатомо-фізіологічними порушеннями мовленнєвого апарату засобами діджеталізації
- Соціально-психологічна реабілітація дітей з особливими освітніми потребами постраждалих внаслідок війни засобами арт-терапї
- Формування готовності майбутніх вчителів-логопедів до професійної діяльності засобами ізотерапії
- Формування готовності майбутніх учителів-логопедів до інноваційної діяльності
- Формування екологічної культури у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями
- Формування емоційно-вольової сфери старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення засобами казкотерапії
- Формування здорового способу життя молодших школярів з особливими освітніми потребами на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
- Формування інклюзивного середовища закладу дошкільної освіти для забезпечення функціонального розвитку дитини з особливими освітніми потребами
- Формування інформаційно-просвітницької компетентності у майбутніх вчителів-логопедів засобами копінг-стратегій
- Формування когнітивних здібностей дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення засобом дошки Більгоу
- Формування комунікативної компетентності у дітей молодшого шкільного віку із заїкуватістю
- Формування лексичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення за допомогою комп’ютерних технологій
- Формування міжособистісної взаємодії молодших школярів в інклюзивному класі засобами арт-терапії в умовах воєнного стану
- Формування мовленнєвого дихання у дошкільників з порушеннями мовлення засобами гри
- Формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами театрально-ігрової діяльності
- Формування навичок спільної діяльності у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення
- Формування партнерської взаємодії вчителя-логопеда та батьків дитини з особливими освітніми потребами
- Формування професійної компетентності майбутніх вчителів-логопедів в умовах кризових викликів
- Формування професійної компетентності фахівців спеціальної освіти у сфері організації інтегративного навчання дітей з особливими освітніми потребами
- Формування соціально-психологічної компетентності вчителя-логопеда для здійснення соціально-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
- Формування творчої уяви дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами декоративно-прикладного мистецтва
- Формування у дітей з особливими освітніми потребами ціннісного ставлення до людей похилого віку
- Формування фонологічного компоненту мовлення в дітей молодшого шкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобами казкотерапії
- Формування фразового мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами народної творчості
- Формування художніх та естетичних здібностей старших дошкільників з порушенням мовленнєвого розвитку засобами мистецтва
- Шляхи мовленнєвої готовності дошкільників з особливими освітніми потребами до навчання в початковій школі
- Шляхи організації інклюзивного навчання дітей з порушенням слуху в початковій школі
- Шляхи формування уваги у дітей старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребами