Курсові та кваліфікаційні роботи
НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
Положення про випускні кваліфікаційні роботи в УДПУ (Нова редакція)
Положення про курсові роботи в УДПУ (Нова редакція)
ТЕМАТИКА ВИПУСКНИХ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ
LEGO – технологія як засіб організації діяльності дітей в закладі дошкільної освіти |
Взаємодія педагогів і батьків як умова профілактики соціальної дезадаптації дошкільників |
Взаємодія педагогічного колективу ЗДО і батьків у процесі сімейного виховання дошкільників |
Використання STEM-технологій у роботі з дітьми старшого дошкільного віку |
Використання інноваційних технологій в системі роботи з дошкільниками. |
Використання казки в роботі з дітьми старшого дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти |
Використання особистісно-орієнтованого навчання у процесі підготовки дитини дошкільного віку до письма |
Виховання патріотичних почуттів дітей старшого дошкільного віку засобами етнопедагогіки |
Виховання самостійності у дітей старшого дошкільного віку в трудовій діяльності |
Виховання ціннісних орієнтирів у дітей дошкільного віку в умовах взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї. |
Виховання ціннісного ставлення до природи у старших дошкільників при вивченні сезонних явищ у довкіллі. |
Вікова специфіка форми сюжетно-рольової гри у дітей старшого дошкільного віку |
Вплив гендерних стереотипів на формування свідомості старших дошкільників |
Вплив дитячо-батьківських відносин на рівень тривожності у дітей старшого дошкільного віку |
Вплив дитячої літератури на формування основ моральної свідомості дітей дошкільного віку |
Вплив раннього використання медіа-засобів на розвиток психіки дитини |
Вплив телебачення на формування духовно-моральних цінностей дітей дошкільного віку |
Впровадження інновацій в управлінську діяльність керівника ЗДО |
Гра як умова розвитку дітей дошкільного віку |
Дидактична гра як засіб засвоєння знань дітьми дошкільного віку |
Дитяча гра в суспільному дошкільному вихованні України |
Діагностика і корекція поведінки дітей з порушеннями емоційно-вольової сфери. |
Діяльність керівника ЗДО щодо формування ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку |
Економічна гра як чинник логіко – математичного розвитку дітей дошкільного віку |
Збагачення різних видів діяльності дошкільників мовленнєвим змістом |
Ігрова діяльність в ЗДО як засіб пізнавального розвитку дітей дошкільного віку |
Ігрові технології як засіб соціалізації дитини старшого дошкільного віку |
Індивідуалізація виховання дітей в умовах ЗДО. |
Інтерактивні технології навчання та виховання як ефективний засіб формування толерантності старших дошкільників |
Комплексний супровід проведення малих форм активного відпочинку дітей в умовах закладів дошкільної освіти |
Конструктивні ігри як засіб логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку |
Методична підтримка вихователів ЗДО у розвитку конструктивної взаємодії з батьками |
Мовлення як умова розвитку дітей дошкільного віку |
Модель керівництва як умова розвитку закладу дошкільної освіти |
Нова парадигма розвитку мовлення дітей дошкільного віку |
Організаційно-педагогічні умови екологічного виховання в закладах дошкільної освіти. |
Організаційно-педагогічні умови формування моральних цінностей у дітей дошкільного віку |
Організація педагогічної співпраці педагога і батьків засобами мобільної комунікації |
Особливості виховання дітей в сучасному закладі дошкільної освіти |
Особливості міжособистісних взаємин дошкільників з дорослими в умовах сім’ї та закладу дошкільної освіти |
Особливості міжособистісних стосунків у різновікових групах дошкільників |
Особливості оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дітей старшого дошкільного віку у процесі театралізованої діяльності |
Особливості організації дослідницької діяльності в закладі дошкільної освіти |
Особливості організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку |
Особливості усвідомлення і довільності діяльності в дошкільному віці |
Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами краєзнавства |
Педагогічний менеджмент системи фізичного виховання дітей у закладах дошкільної освіти |
Педагогічний меседж інноваційної діяльності майбутніх керівників ЗДО |
Педагогічний супровід дітей в процесі адаптації до школи |
Педагогічний супровід формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку |
Педагогічні основи використання загадок як засобу розумового виховання особистості |
Педагогічні технології навчання тематичного малювання дітей старшого дошкільного віку. |
Педагогічні умови активізації самостійності рольової гри старших дошкільників в умовах ЗДО |
Педагогічні умови взаємодії закладу дошкільної освіти з сім’єю |
Педагогічні умови взаємодії ЗДО з сім’єю в полікультурному вихованні старших дошкільників |
Педагогічні умови виховання навичок самообслуговування у дітей молодшого дошкільного віку |
Педагогічні умови виховання основ культури у старших дошкільників засобами ілюстративного матеріалу. |
Педагогічні умови забезпечення рухової активності старших дошкільників з використанням засобів народної фізичної культури |
Педагогічні умови збагачення словника дітей переддошкільного віку в процесі фізичного виховання |
Педагогічні умови мовленнєвого розвитку дошкільників засобами малих форм фольклору |
Педагогічні умови морального виховання старших дошкільників у культурно-освітньому просторі закладу дошкільної освіти |
Педагогічні умови підготовки дітей старшого дошкільного віку до пізнавальної діяльності |
Педагогічні умови пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку. |
Педагогічні умови провадження інноваційної діяльності в роботу ЗДО. |
Педагогічні умови професійного розвитку молодого педагога в умовах ЗДО |
Педагогічні умови розвитку образного мислення дитини засобом дидактичної гри |
Педагогічні умови удосконалення творчої активності старших дошкільників засобами дитячого дизайну |
Педагогічні умови формування доброзичливості у старших дошкільників |
Педагогічні умови формування естетичного досвіду старших дошкільників засобами українських народних паремій |
Педагогічні умови формування моральних цінностей старших дошкільників у процесі художньо-естетичного розвитку |
Педагогічні умови формування морального ставлення дітей дошкільного віку до оточуючих. |
Педагогічні умови формування соціального партнерства сім’ї і закладу дошкільної освіти |
Педагогічні умови формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами казки в ЗДО |
Педагогічні умови формування творчої діяльності старших дошкільників засобами живопису |
Педагогічні умови формування у старших дошкільників естетичного ставлення до навколишнього світу засобами образотворчого мистецтва |
Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми раннього віку |
Підготовка майбутніх вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності старших дошкільників |
Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до застосування медіаінформації у професійній діяльності |
Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти до соціально-педагогічної діяльності |
Полікультурне виховання дошкільників у системі діяльності закладу дошкільної освіти |
Психологічна корекція дітей з труднощами у поведінці |
Психологічні засади формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку. |
Психологічні особливості емоційно-почуттєвого розвитку старших дошкільників. |
Психологічні особливості розвитку моральної сфери особистості дошкільника |
Психологічні особливості самооцінки у старших дошкільників |
Психологічні особливості та аспекти поведінки обдарованих дітей |
Психолого-педагогічний супровід батьків дошкільників |
Психолого-педагогічний супровід розвитку довільної поведінки старших дошкільників в ігровій діяльності |
Психолого-педагогічний супровід розвитку дослідницької діяльності дошкільників |
Психолого-педагогічний супровід розвитку пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку |
Психолого-педагогічний супровід формування об’єктивної самооцінки у дітей старшого дошкільного віку |
Психолого-педагогічний супровід формування умінь подолання страхів у старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти |
Психолого-педагогічні особливості розвитку обдарованості дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти |
Психолого-педагогічні умови морального розвитку дошкільника |
Психолого-педагогічні умови організації навчально-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку. |
Психолого-педагогічні умови розвитку довільної поведінки старших дошкільників в ігровій діяльності |
Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку |
Психолого-педагогічні умови формування самооцінки дошкільників у процесі спілкування з дорослими та однолітками |
Реалізація принципу індивідуального підходу в учбовій діяльності шестиліток |
Розвиток адекватної самооцінки дітей дошкільного віку у ЗДО та сім’ї |
Розвиток батьківської культури в традиціях вітчизняної педагогіки |
Розвиток дослідницької діяльності дітей у розвивальному середовищі закладу дошкільної освіти. |
Розвиток життєтворчого потенціалу особистості у дошкільному дитинстві |
Розвиток здібностей дітей дошкільного віку засобами творчої діяльності |
Розвиток креативних здібностей дітей дошкільного віку засобами мистецтва |
Розвиток організаторських умінь педагогів закладів дошкільної освіти у процесі організації спільних дитячо-батьківських заходів |
Розвиток перцептивних дій як структурного компоненту сприймання у дітей старшого дошкільного віку |
Розвиток пізнавальних процесів дошкільників у контексті забезпечення психологічної готовності до шкільного учіння |
Розвиток пізнавальної активності старших дошкільників як компонента інтелектуальної готовності до шкільного учіння |
Розвиток спільної діяльності педагогів закладів дошкільної освіти |
Розвиток творчих якостей дітей дошкільного віку засобами художньої діяльності |
Розвиток творчого мислення старших дошкільників в умовах ігрової взаємодії «дитина – дорослий» |
Розвиток творчості дітей старшого дошкільного віку на заняттях з образотворчої діяльності |
Роль батька в формуванні особистості дітей старшого дошкільного віку |
Роль дорослих у розвитку художньо-образного мислення старших дошкільників |
Сенсорна інтеграція як чинник інноваційної діяльності в закладі дошкільної освіти |
Соціалізація дітей старшого дошкільного віку засобами масової інформації |
Соціально-комунікативний розвиток дітей старшого дошкільного віку |
Соціально-комунікативний розвиток старших дошкільників засобами рухливих ігор |
Соціально-педагогічний вплив дитячої субкультури на моральну свідомість дітей дошкільного віку |
Співпраця ЗДО і сім’ї по формуванню гуманістичних стосунків дітей дошкільного віку |
Співпраця педагогів і батьків щодо виховання доброзичливості старших дошкільників |
Співпраця педагогів та батьків у процесі формування емоційної культури дітей |
Сучасні підходи до організації методичної роботи в закладах дошкільної освіти |
Сучасні технології навчання дітей старшого дошкільного віку основ композиції на заняттях з образотворчого мистецтва |
Технології розвитку комунікативно-мовленнєвої діяльності дошкільників |
Трудове виховання дітей дошкільного віку в процесі ознайомлення зі світом дорослих |
Удосконалення контролю за навчальним процесом старших дошкільників в ЗДО як складової управлінської діяльності керівника |
Удосконалення організаційної системи управління ЗДО на основі інформаційних технологій |
Умови виховання культури поведінки у дітей 6-го року життя |
Умови ефективної співпраці вихователів і батьків дітей раннього віку |
Умови реалізації функції менеджменту в закладах дошкільної освіти |
Умови формування колективної взаємодії старших дошкільників |
Управління інноваційною діяльністю закладів дошкільної освіти |
Фізичне виховання старших дошкільників засобами народних рухливих ігор |
Формування аксіологічного потенціалу дітей дошкільного віку |
Формування впевненості старших дошкільників у взаємодії з однолітками |
Формування готовності до школи старших дошкільників засобами фізичної культури |
Формування довірливого ставлення до оточуючих у старших дошкільників |
Формування екологічно доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку |
Формування екологічної культури у дітей старшого дошкільного віку |
Формування екологічної поведінки старших дошкільників засобами етнічної культури |
Формування економічного мислення дітей дошкільного віку засобами ігрової діяльності |
Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку шляхом використання спеціальних дидактичних засобів |
Формування інформативних компетентностей майбутніх педагогів ЗДО |
Формування інформаційної компетентності майбутніх вихователів ЗДО |
Формування інформаційної комунікаційно-технологічної компетентності майбутнього фахівця дошкільної освіти |
Формування компетентності вихователів ЗДО до співпраці з сім’ями вихованців |
Формування комунікативних умінь у дітей середнього дошкільного віку. |
Формування креативності у старших дошкільників у центрах розвитку дитини |
Формування культури поведінки дітей старшого дошкільного віку засобами мультфільмів |
Формування культури спілкування батьків і дітей старшого дошкільного віку |
Формування мотиваційної готовності до навчання у дітей старшого дошкільного віку. |
Формування основ соціальної компетентності у старших дошкільників засобами казки в закладах дошкільної освіти |
Формування патріотичних цінностей дітей дошкільного віку |
Формування педагогічної культури батьків дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти |
Формування пізнавальної самостійності в майбутніх фахівців дошкільної освіти засобами інтелектуальної гри |
Формування позитивних взаємин в колективі дітей дошкільного віку |
Формування позитивного ставлення у молодших дошкільників до закладу дошкільної освіти |
Формування самооцінки старших дошкільників в ігровій діяльності. |
Формування творчої уяви у старших дошкільників засобами ігрової діяльності |
Формування управлінської компетентності керівника закладу дошкільної освіти |
Формування уявлення про сімейні стосунки у старших дошкільників |
Формування уявлень дітей старшого дошкільного віку про історію України |
Формування уявлень у дітей про суспільне довкілля засобами ігрової діяльності |
Формування художніх інтересів учнів молодшого шкільного віку у процесі дидактичної мистецької гри |
Формування ціннісних орієнтирів у дітей дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів |
Формування ціннісного вибору старших дошкільників в умовах ЗДО |
Формування шанобливого ставлення старших дошкільників до дорослих (засобами української казки) |
Ціннісно-орієнтаційні особливості вибіркових взаємин дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку |
Шляхи формування у дітей дошкільного віку культури здоров’я |
ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ
Актуалізація творчої активності дітей дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності. |
Будівельно-конструктивні ігри як засіб підготовки дітей до школи |
Використання оздоровчих факторів природного середовища у процесі фізичного виховання дошкільників. |
Використання природних умов в процесі виконання завдань фізвиховання дошкільників. |
Виховання інтересу до художньої творчості в дітей старшого дошкільного віку. |
Виховання культури поведінки старших дошкільників засобами художньої літератури |
Виховання морально-вольових якостей у старших дошкільників засобами фізичного виховання |
Виховання у дітей дошкільного віку почуття любові до рідного краю |
Виховання фізичних якостей у дошкільників в ході організації роботи з фізичного виховання. |
Вікові особливості уваги дітей дошкільного віку. |
Вікові особливості формування моральної поведінки дітей дошкільного віку в процесі спілкування |
Вольові дії дітей старшого дошкільного віку та можливості їх оптимізації в умовах навчально-ігрової діяльності. |
Вплив рухливих ігор на фізичний розвиток молодших дошкільників. |
Вплив телевізійної реклами на поведінку старших дошкільників |
Вплив характеру дитячо-батьківських відносин в родині на міжособистісні стосунки старших дошкільників |
Дизайн освітнього середовища закладу дошкільної освіти |
Емоційний розвиток та корекція його порушень у дітей дошкільного віку. |
Естетичний розвиток дітей старшого дошкільного віку. |
Зміст і методика організації фізкультурних пауз, фізкультурних хвилинок. |
Ігрові технології як засіб розумового виховання дітей у закладі дошкільної освіти |
Ігротерапія як засіб формування взаємин між дітьми дошкільного віку. |
Ігротерапія як метод психокорекції дітей дошкільного віку |
Методика організації оздоровчої роботи в сучасному закладі дошкільної освіти. |
Методика організації фізкультурно-оздоровчої роботи в сучасному закладі дошкільної освіти. |
Моральне виховання і формування культури поведінки дітей старшого дошкільного віку |
Морально-етичне виховання дітей дошкільного віку |
Організаційно-педагогічні умови формування патріотичних почуттів дітей дошкільного віку. |
Організація піших переходів за межі дошкільного навчального закладу в зелену зону як важлива форма роботи з дітьми. |
Особистісна готовність дошкільника до шкільного учіння. |
Особливості морального виховання дітей в умовах дошкільного закладу. |
Особливості проявів девіантної поведінки у дітей дошкільного віку. |
Особливості психолого-педагогічного супроводу дошкільників із особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. |
Особливості розвитку спілкування дорослого і дитини у дошкільному віці. |
Особливості розвитку спритності у дітей середнього дошкільного віку на заняттях фізичними вправами. |
Особливості сенсорно-перцептивної сфери дитини раннього віку. |
Педагогічні умови виховання дітей старшого дошкільного віку в національних традиціях в умовах дошкільного закладу |
Педагогічні умови готовності старших дошкільників до навчання у школі. |
Педагогічні умови розвитку творчої уяви у дітей дошкільного віку засобами художньої діяльності. |
Педагогічні умови формування гуманних взаємин старших дошкільників. |
Педагогічні умови формування гуманного ставлення старших дошкільників в умовах ЗДО. |
Педагогічні умови формування рухових навичок у старших дошкільників |
Педагогічні умови формування художніх цінностей дітей дошкільного віку. |
Психологічні аспекти розвитку мовлення у переддошкільників. |
Психологічні умови розвитку пізнавальних інтересів дошкільника. |
Психологія міжособистісних взаємин молодших (середніх, старших) дошкільників. |
Психолого-педагогічний супровід дітей з проявами тривожності. |
Психолого-педагогічний супровід розвитку художньої творчості дітей дошкільного віку. |
Психолого-педагогічні супровід формування відповідальності у дошкільників. |
Психолого-педагогічні умови активізації сюжетно-рольової гри у молодшому (середньому, старшому) дошкільному віці. |
Психолого-педагогічні умови ефективної підготовки дітей до навчання у школі. |
Розвиток дрібної моторики дітей раннього дошкільного віку засобами ігрової діяльності. |
Розвиток емоційного інтелекту засобами ігрової діяльності старших дошкільників |
Розвиток логічного мислення у дитини старшого дошкільного віку. |
Розвиток мовленнєвих творчих здібностей дітей дошкільного віку. |
Розвиток сенсорно-пізнавальних здібностей дітей раннього дошкільного віку. |
Рухливі ігри як складова освітньої роботи на прогулянці. |
Соціальний розвиток дітей дошкільного віку. |
Соціально-педагогічні умови розвитку обдарованості дітей дошкільного віку. |
Співвідношення мимовільного і довільного запам’ятовування в дошкільному віці. |
Співпраця сім’ї та закладу дошкільної освіти у підвищенні рухової активності старших дошкільників. |
Спортивні переходи як форма забезпечення рухової активності дітей дошкільного віку. |
Спортивні прогулянки на свіжому повітрі – важливий засіб фізичного виховання. |
Створення умов в сучасному ДНЗ для забезпечення рухової діяльності дітей. |
Сюжетно-рольова гра як засіб формування комунікативних навичок у старших дошкільників |
Традиційні і нетрадиційні методики загартування дітей дошкільного віку та методика їх використання. |
Умови створення доброзичливого середовища в дошкільному закладі |
Формування бережного ставлення до природи в старших дошкільників. |
Формування відповідальної поведінки дошкільників в умовах ЗДО. |
Формування медіа грамотності у дітей старшого дошкільного віку |
Формування навичок безпечної поведінки у дітей дошкільного віку засобами ігрової діяльності. |
Формування основ морального ставлення дошкільників до оточуючих засобами мистецтва. |
Формування соціальної позиції «школяр» в дітей перед шкільного віку, засобом партнерської взаємодії педагога-вихователя, та вчителя першого класу |
Формування та розвиток «Я-концепції» у дітей дошкільного віку. |
Формування творчих здібностей дітей дошкільного віку. |
Формування творчих здібностей у дошкільників засобами образотворчого мистецтва |
Формування у дітей дошкільного віку основ загальнолюдських і національних цінностей |
Формування у дітей дошкільного віку позитивного ставлення до фізичної культури |
Формування у дітей старшого дошкільного віку бережного ставлення до навколишнього середовища. |