Навчальні дисципліни

Кафедра забезпечує викладання наступних дисциплін:

  • Клініка інтелектуальних порушень
  • Ортопедагогіка
  • Спецметодика початкового навчання мови
  • Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному  класі
  • Корекційна психопедагогіка
  • Диференційоване викладання в інклюзивному класі
  • Вступ до абілітації та реабілітації дітей з обмеженнями життєдіяльності
  • Психолого-педагогічні основи корекційно-виховної роботи
  • Основи інклюзивної освіти
  •  Основи психокорекції
  •  Психологія творчості
  •  Інклюзивна педагогіка
  •  Робота організатора спеціальної та інклюзивної освіти
  •  Психолого-педагогічні основи корекційно-виховної роботи
  •  Організація діяльності реабілітаційних закладів
  •  Основи психолого-педагогічної реабілітації
  •  Логопедія (ринолалія)
  •  Логопсихологія
  •  Спецметодика розвитку мовлення
  •  Методика роботи дефектолога з дітьми з порушенням аналізаторів
  •  Основи дефектології та логопедії
  •  Основи психотренінгу осіб із ТПМ
  •  Моделі та технології соціально-реабілітаційної роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку
  •  Теорія і практика дефектології та логопедії
  •  Логопедія (дислалія)
  •  Логопедія (ФФНМ, ЗНМ, порушення темпо-ритмічної сторони мовлення)
  •  Теорія і методика логопедії
  •  Вступ  до спеціальності “Спеціальна освіта” і педагогічна деонтологія
  •  Невропатологія та неврологічні основи логопедії (неврологічні основи логопедії)
  •  Системний підхід до організації та планування логопедичної роботи
  •  Логопедична діагностика та корекція системних порушень мовлення
  •  Ігри в логопедичній роботі
  • Інноваційні технології в логопедії
  •  Логопедична робота з особами з особливими освітніми потребами
  •  Спецметодика “Я і Україна”
  •  Анатомія, фізіологія і патологія органів слуху і мовлення
  •  Гігієна дітей і підлітків в системі спеціальної освіти з основами генетики
  •  Сучасні системи психолого-педагогічної реабілітації
  •  Логопедія (дизартрія, порушення голосу)
  •  Основи психокорекції та психоконсультування осіб з ТПМ
  •  Аномалії психічного розвитку
  •  Теорія та методика валеологічної освіти дітей з\без особливих освітніх потреб
  •  Спецметодика фізичного виховання
  •  Основи патопсихології та психотерапії
  •  Спеціальна методика роботи гувернера-дефектолога
  • Спецметодика образотворчого мистецтва
  •  Образотворче мистецтво з методикою викладання
  •  Арт-терапія в освіті та соціальній сфері
  •  Теорія та методика діяльності гувернера з дітьми з\без особливих освітніх потреб
  •  Корекційна робота у спеціальних освітніх закладах
  •  Сучасні психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з вадами мовленнєвого та психофізичного розвитку (сучасні психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами)
  •  Робота з сім’єю дітей з особливими освітніми потребами
  •  Методи відбору у спеціальні заклади для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
  •  Теорія і методика виховання дітей з порушеннями мовлення
  •  Спецметодика математики з основами математики
  •  Професійне мовлення логопеда
  •  Формування комунікативних умінь дітей з вадами мовлення
  •  Сімейне виховання дітей з особливими освітніми потребами (сімейне виховання дітей із психофізичними порушеннями)
  •  Нормативно-правове забезпечення спеціальної освіти
  •  Формування інформаційно-освітнього середовища в навчальних закладах
  •  Рання логопедична корекція
  •  Мовленнєві сенсорні системи та їх порушення
  •  Фізична реабілітація осіб з вадами  мовлення
  •  Сучасні системи фізичної реабілітації
  •  Лікувальна фізкультура та масаж в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (лікувальна фізкультура та масаж)