НАМАЛЮЄМО КВІТИ ВЕСНЯНІ
Нині спостерігається травмівний вплив воєнних подій на психіку дітей, що значною мірою зачіпає їхню емоційну сферу та порушує всі психічні процеси. Війна стала причиною стресу та додаткового навантаження дітей, що є найбільш чутливими до кризових ситуацій у суспільстві.
Відтак, негативні емоційні стани справляють гальмівний та деформуючий вплив на загальний особистісний розвиток дитини, на розвиток її пізнавальної сфери. Натомість, позитивно забарвлені емоційні стани, що дають особистості відчуття захищеності, власної значущості, оптимізму, стимулюють її пізнавальну активність та допомагають уникати конфліктів спілкуванні.
З метою психокорекції емоційних станів дітей у Академії обдарованих дітей «Вундеркінд» 28.02.2024. Нелею Кравчук (психологічна студія «Гармонія») був проведений психотренінг на тему: «Намалюємо квіти весняні».
Під час тренінгу було використано проективну методику «Намалюємо квіти», яка дає можливість визначити психічний стан дитини, рівень самооцінки та емоційного напруження.
Діти активно брали участь у розгляді картин, іграх та вправах, зокрема, таких як: «Колір», «Звук», «Лимон», «Хмаринки» під час яких, вчилися виражати позитивні емоції один до одного та дарувати гарний настрій.
Основою тренінгу була арт-терапія – малювання весняних квітів, яка допомогла дітям звільнитися від негативних емоційних станів та зайвого напруження.
На завершення тренінгу діти вивчили веснянку, для створення атмосфери задоволення і проживання позитивних емоцій.
Весна-красна надходить,
Свої крила підводить,
Над полями та гаями,
Над вишневими садами,
Над левадами студеними