Тренінг для майбутніх вихователів на тему: «Сучасний вимір професійного розвитку педагога (за міжнародним проєктом «Сприяння освіті»)»
16 травня 2024 року для здобувачів вищої освіти факультету дошкільної та спеціальної освіти було проведено тренінг на тему: «Сучасний вимір професійного розвитку педагога (за міжнародним проєктом «Сприяння освіті»)». Захід провели педагоги закладу дошкільної освіти № 31 м. Умань: методист Шевцова Світлана Василівна та вихователь Макрушина Наталія Василівна.
Світлана Василівна зазначила, що проєкт «Сприяння освіті» було започатковано в 2010 році, після підписання Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та фондом The LEGO Foundation.
Метою проєкту є сприяння розвитку якості освіти через всебічний розвиток дитини, зокрема компетентностей, необхідних для навчання упродовж життя та становлення педагога-фасилітатора,
В промові спікерів було закцентовано увагу на становленні сучасних педагогів-фасилітаторів, які прагнуть відійти від педагогіки копіювання, шаблонування, практики однієї правильної відповіді та нав’язування свого бачення дитині.
Наталія Василівна зосередила увагу студентів на тому, що конкурентноспроможним педагогам бажано уникати прямих, закритих запитань, які потребують однієї чіткої відповіді, натомість пропонувати відкриті запитання, які допоможуть дитині самостійно знайти рішення.
Лектори презентували основні аспекти парціальної програму розвитку дитини від 2 до 6 років через гру «Творці майбутнього» у межах проєкту «Сприяння освіті» від команди The LEGO Foundation.
В основу взаємодії дорослого та дитини покладено підхід «навчання через гру». Граюча дитина, що може бути більш природним та захоплюючим? Адже гра для дітей – це не просто розвага, а справжня життєва необхідність. Гра необхідна дитині для її повноцінного та гармонійного розвитку, придбання необхідних навичок – як побутових, так і навичок соціального спілкування.
LEGO-технології, які педагоги активно презентували через їх моделювання сприяють всебічному розвитку та розкриттю внутрішнього потенціалу кожної дитини, формуванню її цілісного світогляду через гру як наскрізного підходу у взаємодії з дітьми дошкільного віку, сприяє успішній самореалізації в умовах майбутнього дорослого життя.
Тренери зі студенти побудували роботу таким чином, щоб якнайширше показати можливості LEGO та перспективи його використання в освітньому просторі.
Усі учасники тренінгу мали змогу переконатися, що запропоновані технології допоможуть зробити навчання дошкільнят ще більш цікавим, змістовним та сучасним.
Щиро вдячні творчим лекторам за креативні ідеї та надихаючі ініціативи, можливість дбати про розвиток та благополуччя дітей, можливість реалізувати цікаві технології у свою майбутню професійну діяльність!