З ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА ДО ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ

Однією з актуальних проблем розвитку українського суспільства є побудова  системи безперервної освіти. Вона зумовлена необхідністю створення умов для переходу дитини з дитячого садка в школу, який  є важливим етапом її життя та  пов’язаний не лише зі зміною середовища  розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення та сформованістю освітніх компетенцій дитини,  усе це можливе за дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти.

Факультет дошкільної та спеціальної освіти здійснює підготовку фахівців у поєднанні дошкільної та початкової освіти.

 

 

 

Для забезпечення наступності між двома ланками освіти, педагоги    вважають за необхідне і важливе  встановлення завдань співпраці ЗДО та школи:

  • створення психолого-педагогічних умов, що забезпечують сприятливий перебіг процесу адаптації першокласників до шкільного навчання (природність переходу з ЗДО до школи);
  • поглиблення інтересу до життя в школі;
  • вивчення особливостей розвитку дітей на перехідному етапі;
  • визначення специфіки переходу від ігрової до навчальної діяльності;
  • забезпечення наступності щодо методів та прийомів роботи з дітьми з розвитку мовлення, математики, ознайомлення з навколишнім, фізичного, естетичного, соціального виховання.

Наступність у роботі дошкільного навчального закладу та школи повинна передбачати зорієнтованість  вихователів ЗДО та вчителів початкової школи на сумісну діяльність з дітьми, яка враховує вікові особливості розвитку дитини, спонукає її до творчого самовиявлення, зберігає унікальність і самобутність певного періоду дитинства, життєві компетенції.

Друк