Впровадження основ соціальної та фінансової грамотності в дошкільних навчальних закладах

Відповідно до меморандуму про співпрацю у сфері дошкільної освіти між Міністерством освіти і науки України та міжнародною фундацією «Aflatoun International» (Королівство Нідерландів) з метою упровадження основ ……соціальної і фінансової освіти дітей дошкільного віку в навчально-виховний процес дошкільних навчальних закладів, 15 – 16 лютого 2016 року Міністерством освіти і науки спільно з громадською організацією «Школа рівних можливостей» було проведено інструктивно-методичну нараду з питань упровадження основ соціальної та фінансової освіти в дошкільних навчальних закладах. Нарада відбулась за підтримки Університету банківської справи.

Участь у нараді взяли представники (регіональні координатори) Вінницької, Дніпропетровської, Донецької, Івано-Франківської, Кіровоградської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Сумської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької областей та міста Києва. Всього до проекту залучено 81 дошкільний навчальний заклад з 16 регіонів України.

Тренери навчали педагогів основам соціальної і фінансової освіти. Протягом дводенного семінару учасники ознайомились з концепцією, принципами та модулями програми «Афлатот», ознайомились з активними методами навчання, особливостями залучення батьків до навчально-виховного процесу, а також презентували пробні заняття на теми «потреби і ресурси», «зберігаємо, витрачаємо, ділимося», «Я і гроші» та інші.

По закінченню наради регіональні координатори отримали сертифікат національного тренера для впровадження основ соціальної та фінансової освіти дітей дошкільного віку в дошкільних навчальних закладах за програмою «Афлатот».

Друк