ВИРОБНИЧА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ – ВИРІШАЛЬНИЙ КРОК ЗДОБУВАЧА ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

           24.01.2021 року відбулася настановча конференція щодо проходження виробничої педагогічної практики для здобувачів 4 курсу заочної форми навчання (керівники практики к.п.н., доцент С.С. Попиченко, к.п.н., доцент Дудник Н.А.), яка за графіком буде проходити  з 31.01.2022 – 11.03.2022.

         Педагогічна практика у ЗВО є невід’ємною частиною освітньої програми та процесу навчання за спеціальністю 012 «Дошкільна освіта.

         Виробнича педагогічна  практика в закладах дошкільної освіти – вирішальний крок здобувача до педагогічної діяльності, спроба реалізувати свої можливості, здібності, вміння у спілкуванні з дитячими колективами.

 Проходження виробничої педагогічної практики здобувачами освіти має на меті:

– закріплення теоретичних та практичних знань, здобутих в процесі навчання на даній спеціальності;

– формування практичних та професійних навичок у здобувачів;

– набуття вмінь з організації освітнього процесу з дошкільниками, навичок спілкування з різними віковими групами дітей, уміння знаходити індивідуальний підхід до них та планувати роботу, педагогічно осмислювати й аналізувати досвід своєї педагогічної діяльності.

          Керівники практики надали методичні рекомендації щодо проходження практики, окреслили план, який включає в себе: спостереження, аналіз та організацію життєдіяльності дітей в першу та другу половини дня, проведення занять за освітніми напрямами Базового компоненту дошкільної освіти, трудову та самостійну художню діяльність дітей, різноманітні форми роботи з батьками тощо, використання елементів інноваційних педагогічних технологій, проведення експериментальної роботи згідно із темою курсового дослідження та ознайомлення з досвідом роботи вихователя-наставника, вивчення передового педагогічного досвіду педагогічного колективу.

 

Автор: Дудник Н.А.