Викладачі теж навчаються. Частина 1. ЛогоФорум «Структура логопедичного заняття»
Навіть у канікулярний період науково-педагогічні працівники кафедри спеціальної та інклюзивної освіти підвищують свій професійний рівень. Зокрема доцент кафедри Хрипун Дар’я Миколаївна взяла участь у роботі 8-мигодинного Логофоруму «Структура логопедичного заняття», де виступило 7 спікерів, кожен з яких поділився своїм безцінним досвідом та подарував масу позитивних емоцій.
Дар’я Миколаївна поділися враженнями адже виступи кожного із спікерів були унікальними і відзначити кращий просто не можливо – всі доповідачі професіонали-практики.
Ірина ХМІЛЕВСЬКА – вчитель-логопед вищої категорії закладу дошкільної освіти м. Миколаєва, дефектолог, керівник практики студентів МДПУ ім. В. О. Сухомлинського. Спікер вебінарів, міжнародних та всеукраїнських конференцій. Досить чітко описала організаційний момент «До нас прийшов гість» особливо театр Живої руки і дійсно Чебурашку мало хто із сучасних дітей знає. Думаю дітям буде довподоби гра «Що лежить на снігу?».
Ольга НЕВМЕРЖИЦЬКА – логопед вищої категорії, засновник, керівник логопедичного центру «Логопед+» міста Києва, спікер науково-практичних конференцій розповіла про особливості логопедичного заняття при алалії, цікавою була практична частина із використанням об‘ємних фігур у роботі із дітьми.
Олена СЛАВІНСЬКА – логопед студії дитячого розвитку Smart Club, онлайн логопед; авторка логопедичних ігор, робочих зошитів, практичних посібників. Спікерка проєктів для логопедів та батьків. Кураторка логопедичної он-лайн школи практикуючих логопедів. Виступ Славінської Олени був цікавий для учасників фізкультхвилинкою адже спікер не лише із захопленням розповідала про «Розвиток дрібної та великої моторики…» але і запрошувала усіх доєднатися до виконання завдань, також новим була Нейройога.
Іван ПАСІЧНИК – засновник логопедичного центру сім’ї Пасічників, логопед, автор навчальних тренінгів та семінарів для фахівців та батьків. Слухаючи доповідь Івана Пасічника можна було почерпнупи багато корисної інформації щодо важливості відпрацювання правильного дихання не лише з дітьми, а й свого власного.
Євгенія ГРУЛЕНКО – нейрологопед, магістр корекційної освіти, спеціаліст базового рівня в підході DIR floortime, блогер в Instagram YouTube, автор та ведуча курсів для логопедів та вчителів.
Доповідь Груленко Євгенії дала можливість зовсім по-новому подивитися на використання артикуляційної гімнастики в структурі логопедичного заняття.
Ірина ГЛУЩЕНКО – кандидат педагогічних наук, доцент Херсонської академії неперервної освіти. Автор тренінгів та вебінарів щодо порушень писемного мовлення та роботи з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення. Практикуючий логопед-дефектолог. У своєму виступі Ірина Глущенко змогла за короткий час цікаво подати схему індивідуального заняття з дітьми з дизартрією.
Мар’яна НЕСТЕРУК – логопед, сурдопедагог, приватний практик, адміністратор групи «Мовограй», автор посібників для розвитку мовлення, спікер фестивалів, конференцій, вебінарів. Мар’яна Нестерук цікаво розповіла про розвиток фонематичного слуху.
Дякуємо організаторам за чудову можливість прийняти участь у Логофорумі та познайомитись із висококваліфікованими професіоналами.