Новини, події, оголошення

Онлайн-освіта – нові кар’єрні можливості

22 вересня 2015 року платформа безкоштовного онлайн-навчання Coursera опублікувала результати опитування своїх випускників щодо результатів їх навчання. Дослідники Coursera, Університету Пенсільванії і Університету Вашингтона підготували роботу, в якій проаналізовані результати 52 000 респондентів і яка була опублікована в журналі Harvard Business Review.Опитування показало, що переважна більшість випускників онлайн-курсів продемонструвала кар’єрне зростання (72%) або покращення освітніх результатів за основним місцем навчання (61%). Ці результати були значно вищими серед учнів, які назвали кар’єру або освітні результати основною мотивацією для вступу на онлайн-курси.

Серед учнів, які назвали кар’єрне зростання в якості основної мотивації, 87% повідомили про кар’єрні успіхи, і 33% повідомили про такі відчутні результати як підвищення зарплати, просування по службі, працевлаштування на нову роботу або запуск нового бізнесу. Серед учнів, які назвали освітні результати в якості основної мотивації, 88% повідомили про отримання таких освітніх переваг, і 18% повідомили, про такі відчутні результати як складання іспитів або успішна підготовка до отримання академічного ступеня.

Крім того, учні з низьким соціально-економічним статусом, із країн, що розвиваються, і ті, хто не має ступеня бакалавра, значно частіше повідомляли про отримання переваг, вказуючи, що безкоштовна і доступна онлайн-освіта може відкрити можливості для учнів з усіх верств суспільства, і особливо для тих, хто потерпає від матеріальних проблем.

“Ми заснували Coursera майже чотири роки тому з баченням до трансформації життя шляхом розширення доступу до кращої освіти в світі, – зазначає Дафна Коллер, співзасновник і президент Coursera. – За результатами цього опитування ми починаємо бачити позитивний вплив відкритого онлайн-навчання на дуже багатьох людей по всьому світу, і особливо на тих, хто шукає імпульс для своєї кар’єри. Більше того, опитування показує відчутні результати з ще більш високими темпами серед учнів з країн з економікою, що розвивається, з низьким соціально-економічним статусом, що демонструє, що MOOC можуть допомогти тим, хто перебуває у скрутному становищі”.