Емоційна культура – необхідна якість сучасного вчителя початкової школи
Реформування змісту освіти передбачає звернення на психоемоційну складову підготовки вчителя. Так, у професійному стандарті за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти» виокремлено емоційно-етичну компетентність вчителя, яка полягає у здатності усвідомлювати власні емоції та почуття, управлінні емоційними станами. Умови праці вчителя початкової школи потребують підвищеного нервово-емоційного та інтелектуального навантаження. Особливої актуальності це набуває в сучасних умовах, під час пандемії COVID-19, коли вчитель змушений здійснювати свою педагогічну діяльність в умовах карантину, масочного режиму, обов’язкової вакцинації, дистанційного навчання; а також в умовах військової агресії рф; введення воєнного стану, під обстрілами мирних українців, цивільної інфраструктури, коли евакуація населення, смерть дітей та дорослих у будь-який момент може стати реальністю. Тому саме вчитель початкової школи має бути готовим емоційно до роботи із новим поколінням дітей війни.
Зважаючи на це, із студентами 412 групи освітньої програми Дошкільна освіта. Початкова освіта було проведено виховну годину, присвячену формуванню необхідних якостей у сучасного вчителя початкової школи, яких вимагає суспільство та тривожне сьогодення.
Студенти ознайомилися із поняттям «емоційна культура», обговорили особливості її прояву та шляхи розвитку в сучасному освітньому просторі закладу освіти.