ЯК ЗРОБИТИ ЗАНЯТТЯ ЦІКАВИМИ? ВІДПОВІДЬ ДУЖЕ ПРОСТА – НАВЧАТИ ГРАЮЧИСЬ!

Як зробити заняття цікавими? Відповідь дуже проста – навчати граючись! Адже саме гра є провідною діяльністю дитини-дошкільника.

Діти із мовленнєвими порушеннями швидко втомлюються та виснажуються, саме тому потрібно докласти максимум зусиль, щоб дітям було цікаво навчатися, адже, коли цікаво, то й не важко. Під таким гаслом пройшло практичне заняття зі слухачами курсів підвищення кваліфікації зі спеціальності 016 Спеціальна освіта.

На занятті, яке провела кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної освіти Лемещук Марина Анатоліївна, слухачі курсів ознайомилися з нетрадиційними та інноваційними технологіями у роботі з дітьми, які мають вади мовлення. Виконуючи різноманітні вправи на дихання, артикуляційну гімнастику, логопедичний масаж слухачі переконалися, що і справді, коли вправи цікаві, то і не помічаєш, коли виникають труднощі у їх виконанні.

Таким чином, варіативність використання інноваційних технологій в корекційно-розвитковому процесі дозволяє збільшити ефективність логопедичної роботи з усунення порушень мовлення, формує усвідомлене ставлення до свого мовлення. Використання нетрадиційних технологій на заняттях стимулює зацікавленість дітей до мовлення, спонукає до кращого засвоєння вивченого матеріалу, урізноманітнює прийоми і методи корекційного впливу.

Бажаємо слухачам курсів не зупинятися на досягнутому, та поглиблювати свої знання з окресленої теми.

Друк