ВИВЧАЄМО ЛОГОПЕДІЮ ГРАЮЧИСЬ!
З кожним роком зростає кількість дітей, що мають відхилення в розвитку мовлення. Тому сьогодні питання розвитку мовлення дошкільників стоїть особливо гостро. Цікаві ігри та вправи – це найефективніший засіб навчання і виховання, який створює сприятливі умови для закріплення мовної практики під час вільного спілкування.
В. Сухомлинський зазначав, що саме гра є провідною діяльністю дитини-дошкільника. У грі розкривається перед дітьми світ, розкриваються творчі здібності особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку. «Гра – величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається поживний струмінь уявлень, понять про оточуючий світ. Гра – іскра, яка запалює вогник допитливості і цікавості» – писав видатний педагог.
Саме тому студенти на заняттях вивчають види ігор, методику їх проведення в логопедичній роботі з дітьми з різними мовленнєвими вадами.