Новини, події, оголошення

VІІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА В КОНТЕКСТІ НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ»

26 березня 2024 року відбулася VІІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти»

На пленарному засіданні виступила Неля Кравчук, доцент кафедри психології та педагогіки розвитку дитини, к. пед. н. факультету дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Тема доповіді: «Розвиток резильєнтності особистості».

Неля Кравчук ознайомила учасників конференції із власними дослідженнями даної теми, її актуальністю в умовах воєнного стану в Україні.

Головними питаннями обговорення були:

  • соціально-психологічні навички та вміння, які включає в себе резильєнтність;
  • елементи структури та ключі для розвитку резильєнтності;
  • вибір копінг-стратегій у стресовій ситуації;
  • основні методи плекання психологічної стійкості;
  • напрями та методики вдосконалення резильєнтності;
  • 11 порад щодо розвитку навичок резильєнтності, які допоможуть захистити ментальне здоров’я та попередити розлади;
  • умови психологічної підтримки;
  • психологічна діагностика резильєнтності тощо.

У кінці доповіді спікер зробила такі висновки: Резильєнтність – це як вода для рослин, це дуже індивідуальна особливість, адже без психологічного ресурсу ми не зможемо існувати.

27 березня 2024 року відбувся майстер-клас І лінійка «Дошкільна освіта. Логопедія».

Тема майстер-класу: «Психокорекція негативних психічних станів у дітей старшого дошкільного віку в умовах війни».

Спікери:

Світлана Майданюк, здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти факультету дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;

Неля Кравчук, доцент кафедри психології та педагогіки розвитку дитини, к. пед. н. факультету дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Основні акценти майстер-класу:

– використання майндфулнесу для психокорекції негативних психічних станів дітей старшого дошкільного віку;

– психогімнастика, як дієвий засіб психокорекції;

– арт-терапія, як інструмент стабілізації психічних станів дошкільників.

Спікери по-черзі проводили методи, методики, вправи та ігри для зняття емоційного напруження у дітей та стабілізації їх негативних психічних станів.

По завершенню майстер-класу спікери підвели підсумки роботи, взяли участь у активному обговоренню проведених методик та відповіли на запитання учасників.

Дякуємо організаторам конференції за надану можливість поділитися цікавим досвідом! Сподіваємось на майбутню співпрацю! Бажаємо подальших творчих успіхів!

Відеоматеріали конференції було запропоновано для обговорення на YouTube-сторінці кафедри дошкільної освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського https://www.youtube.com/@user-gs7nw9dq5w  .

Тези учасників конференції опубліковано в збірнику матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції та розміщено на сайті заходу Міжнародна конференція 2024 – Головна (google.com)

Програма та сертифікати учасника Конференції будуть розміщені на сайті заходу Міжнародна конференція 2024 – Головна (google.com)