відкрите практичне онлайн-заняття на тему: “Вибір вихователем стратегії взаємодії”

1.03.2021 року докторка педагогічних наук, доцентка, професорка кафедри дошкільної освіти Гаврилюк С.М. провела відкрите практичне онлайн-заняття на платформі Google Meet для студентів першого курсу 111 і 113 групи  з дисципліни “Педагогічна творчость” на тему: “Вибір вихователем стратегії взаємодії”.

У Міжнародний День сміху викладачі та студенти привітали один одного посмішками і теплими словами. Значний інтерес у студентів викликало обговорення книг Ш. Амонашвілі «Посмішко моя, де ти?», «Щоб діти були щасливі», «Без серця що зрозумієш?», «Учителю, надихни мене на творчість!» та інші.
Під час заняття студенти мали чудову нагоду познайомитися з ефективністю використання різних стратегій взаємодії (співробітництво, компроміс, уникнення, пристосування та суперництво) у різн оманітних педагогічних ситуаціях. За допомогою методики «саse-stady»здійснювався аналіз конкретної ситуації.

 


На основі діагностичних методик та проходження тесту К. Томаса, студенти визначили власний стиль поведінки в конфліктних ситуаціях.
Особлива увага зверталася на невербальні засоби спілкування, на подолання зовнішніх та внутрішніх бар’єрів у спілкуванні. Це передбачало творче складання та презентація студентами різноманітних творчих ігор, спрямованих на активну взаємодію вихователя з дітьми дошкільного віку.


Cтуденти дійшли важливого висновку, що для досягнення високого рівня педагогічної творчості вихователя потрібно знаходити спільну мову з дітьми різного віку, володіти вміннями й навичками толерантної взаємодії з усіма суб’єктами освітнього процесу, удосконалювати майстерність професійного спілкування.

Друк