Новини, події, оголошення

Відкрита бінарна лекція на тему «Академічна доброчесність у фаховій підготовці здобувачів освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти»

          13 грудня 2022 року  на факультеті дошкільної та спеціальної освіти УДПУ відбулася відкрита бінарна онлайн лекція на тему: «Академічна доброчесність у фаховій підготовці здобувачів освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти» з навчальної дисципліни «Методологія наукових досліджень в галузі» для здобувачів 1-го року навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти різних спеціальностей, заочної форми навчання.

       Лекцію було проведено доктором педагогічних наук, професором кафедри дошкільної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Гаврилюк Світланою Миколаївною та кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри педагогіки та спеціальної освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка Тетяною Олександрівною Кравцовою, автором наукових публікацій з проблеми формування професіоналізму та особистісно-професійного становлення майбутніх магістрів освіти у процесі практичної та теоретичної підготовки.

          Метою лекції є формування нової академічної культури, суспільної відповідальності, пошани до людської гідності і дотримання академічної доброчесності здобувачів вищої освіти. Під час заняття були розглянуті такі проблемні питання, як-от: місце наукової етики в розвитку успішної кар’єри фахівця, поняття інтелектуальної власності та авторського права, фабрикація та фальсифікація у наукових роботах, академічний саботаж, етичні норми й визначені законом правила учасників освітнього процесу під час навчання, поняття інтелектуальної власності та авторського права.

         
Лектори відзначили проблему утвердження чесності та формування аксіологічних, етичних цінностей як одну з головних у сучасному українському суспільстві, зауважили на важливості дотримання академічної доброчесності як показника високої особистої культури кожного учасника освітньо-наукового процесу.

          Проведена лекція викликала активне обговорення та значний інтерес у студентській аудиторії.