Відбулася робоча зустріч членів колективу факультету дошкільної та спеціальної освіти з питань моніторингу та удосконалення освітньо-професійних програм спеціальності 012 Дошкільна освіта
29 грудня 2022 р. відбулася робоча зустріч членів колективу факультету дошкільної та спеціальної освіти з питань моніторингу та удосконалення освітньо-професійних програм Дошкільна освіта усіх освітніх ступенів та ОПП Дошкільна освіта. Початкова освіта – другого (магістерського) рівня.
На зустрічі були присутні гаранти освітньо-професійних програм підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня (к. п. н. доц. – Карнаух Л.П.), другого (магістерського) рівня (к. п. н. доц. – Бутенко О.Г.), декан факультету дошкільної та спеціальної освіти (к. п. н. доц. – Попиченко С.С.), члени проєктних груп (д. п. н. проф. – Іщенко Л.В., к. п. н. доц. – Авраменко О.О., к. п. н. доц. – Дука Т.М., к.. н. доц. – Мельникова О.М.) та представники Ради студентського самоврядування факультету (Ревук Олександр та Бурлик Дарія).
Предметом обговорення стали питання унікальності представлених освітніх програм, їхньої наступності та відповідності місії, стратегії і концептуальним засадам діяльності університету.
Окремої уваги учасників зустрічі потребував перегляд і удосконалення заходів для внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності в 2023 році. Зокрема, обговорено такі важливі питання, як: моніторинг освітньої діяльності викладачів, випускників, здобувачів; удосконалення освітніх програм, навчальних планів, програм навчальних дисциплін та практик; шляхи вдосконалення професійної майстерності професорсько-викладацького складу факультету; можливості для розширення внутрішньої мобільності та неформальної освіти здобувачів вищої освіти.
Учасники засідання були суголосні в думці, що успішний досвід випускників, їхня конкурентноспроможність і затребуваність на ринку праці, вміння ухвалювати швидкі рішення, здатність адаптуватися і взаємодіяти в розмаїтих середовищах свідчать про належну якість освітніх програм.
Також на засіданні йшла мова про постійне розширення співпраці зі стейкхолдерами освітніх програм як потенційних роботодавців. До їхнього числа входять керівники освітніх закладів, установ і організацій – тобто саме ті люди, які досконало обізнані із ситуацією на ринку праці та транслюють базові вимоги до рівня і характеру практичної готовності випускників.
Щиро дякуємо робочій групі у складі викладачів та студентів за співпрацю, зацікавленість та включеність у процес, а також за конструктивні пропозиції, покликані оптимізувати підготовку здобувачів факультету дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини!