Новини, події, оголошення

Гостьове гібридне заняття на тему: «Socialization and communication in preschool childhood».

Нині актуальними світовими тенденціями підготовки майбутніх фахівців дошкільної та спеціальної освіти в сучасному педагогічному університеті є упровадження різних інноваційних форм освітньої та наукової роботи з формування іншомовної компетентності.

З метою реалізації Концепції інтернаціоналізації УДПУ на 2020-2025 рр. та формування іншомовної компетентності здобувачів вищої освіти, 28 листопада 2023 року відбувся семінар-практикум на тему: «Socialization and communication in preschool childhood».

Мова викладання – англійська.

Формат проведення – змішаний (онлайн платформа ZOOM та робота в аудиторії).

Заняття проведено Ольгою Мельниковою, кандидатом педагогічних наук, доцентом, в.о. завідувача кафедри дошкільної освіти, Валентиною Кривдою, старшим викладачем кафедри дошкільної освіти та Наталією Мельник, доктором педагогічних наук, професором кафедри освіти факультету освіти та бізнесу Університету Євле, м. Євле, Швеція у межах освітніх компонентів «Педагогіка дошкільна» та «Вступ до спеціальності «Дошкільна освіта».

Учасниками заняття були здобувачі 1 та 2 курсу спеціальностей 012 Дошкільна освіта (ОП Дошкільна освіта) та 016 Спеціальна освіта (ОП Спеціальна освіта) факультету дошкільної та спеціальної освіти, а також здобувачі факультету освіти та бізнесу Університету Євле (Швеція).

На заняття були запрошені викладачі факультету дошкільної та спеціальної освіти.

Здобувачі були ознайомленні з питаннями теорії соціалізації дошкільників, її значенням у дошкільному дитинстві, кращими практиками і стратегіями соціалізації дошкільників через спілкування та гру. Під час заняття закцентовано увагу на важливості ранньої соціалізації дітей, адже вона закладає основу для майбутніх взаємодій дітей та відіграє ключову роль у формуванні їхніх особистостей.

Цікавими видалися інтерактивні активності через кооперацію:

Активність 1. Вплив соціального походження на особистість та особистісний розвиток дитини дошкільного віку.

Здобувачам пропонувалися картки із зображеннями дітей та обговорити запропоновані питання.

Активність 2. Чинники, які вплинули на формування особистості кожного з персонажів.

Здобувачам пропонувалися картки із зображеннями відомих персонажів (Девід Бекхем, Майкл Джексон, LP, Леонардо Ді Капріо, Дженіфер Лопез, Леді Гага). Проаналізувавши біографічні дані відомих персонажів здобувачі складали невелику розповідь.

Активність 3. Опис емоцій та взаємодій дітей.

Здобувачам пропонувалися 10 карток з різними емоціями дітей та обговорити запропоновані питання.

По завершенню кожної активності відбувалося спільне обговорення та аналіз відповідей здобувачів.

Під час кооперації відбулося не лише накопичення знань та формування професійних компетентностей, необхідних для фахівця дошкільної та спеціальної освіти, а й розвиток soft skills.

Така організація освітнього процесу сприяє підвищенню значущості володіння іноземної мови майбутніми фахівцями дошкільної та спеціальної освіти як інструментом для підвищення свого професійного рівня.

По завершенню відбулася рефлексія, під час якої здобувачами та викладачі поділилися враженнями, думками, емоціями із лектором та здобувачами із Університету Євле.

Щиро дякуємо пані Наталії та шведським студентам за цінний досвід та можливість проведення таких заходів!