Духовно-моральне виховання дітей
Формування духовної культури особистості відбувається під впливом сім’ї, дитячого садка, школи і є пріоритетним питання у вихованні особистості. Найсприятливішим для духовно-морального виховання особистості є дошкільний вік, який із усіх вікових етапів є найбільш благодатним, оскільки вирізняється, за справедливим переконанням С. Русової, так званою «духовно-релігійною сенситивністю». Саме в цей період ми, закладаючи фундамент на майбутнє, маємо унікальну можливість сіяти в душі кожної дитини зерна високої духовності, що в старшому віці дасть багатий урожай.
Вихователі Центру розвитку дітей «Дивосвіт» інтегрують в контекст духовного розвитку дітей саме моральні цінності християнства, не вдаючись до власне релігійного виховання і дотримання релігійних обрядів. Серед методів освітнього впливу на духовну сферу дитини перевагу надаємо іграм та ігровим вправам: організовуємо творчі ігри (сюжетно-рольові, драматизації за літературними творами).
14 листопада було проведено заняття «Хто такі ангели?». Дітям розповіли, що Господь посилає ангела людині при хрещенні, який постійно присутній поруч і допомагає, якщо спіткали проблеми, все робить для того, щоб людина була щаслива. Вихованці зробили з паперу свого ангела-охоронця. А також грали у гру «Ангел радіє чи сумує?», за допомогою смайликів діти оцінювали ситуації, вчинки людей.
Духовно-моральне виховання особистості є надзвичайно актуальним як для батьків і педагогів, так і для суспільства в цілому. Саме у процесі засвоєння моральних цінностей діти навчаються добра, милосердя, доброчинності, відповідальності, співчуття, турботливості.