Бінарне лекційне заняття на тему: «Діагностика мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку».
10 березня відбулося бінарне лекційне заняття для студенті 14, 114 групи за участі логопеда-початківця студентки 314 групи Діани НАГІРНЯК, вчителя-логопеда, викладача кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Анни ЦИБУЛЬКО та доцента кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Дар’ї ХРИПУН на тему: «Діагностика мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку».
Зокрема, Діана НАГІРНЯК поділилася особистим досвідом роботи та звернула увагу на труднощі, які можуть виникати у початківців під час обстеження дітей з порушеннями мовлення.
Дар’я ХРИПУН, зауважила, що у процесі короткої бесіди логопеду потрібно налагодити контакт з дитиною й отримати загальні уявлення про особливості звукової сторони її мовлення.
Також у своєму виступі Анна ЦИБУЛЬКО наголосила, що обстеження звуковимови має два аспекти, один із яких (артикуляційний) передбачає з’ясування особливостей утворення дитиною звуків мовлення й функціонування вимовних органів у процесі мовлення. Мета другого аспекту – фонологічного – з’ясувати, як дитина розрізняє систему мовленнєвих звуків (фонем) у різних фонетичних умовах.