Новини, події, оголошення

Он-лайн відкрите практичне заняття на тему: «Технології забезпечення оптимального психічного здоров’я дітей дошкільного віку»

20.04.2023р. відбулося он-лайн відкрите практичне заняття з дисципліни «Здоров’язбережувальні технології в закладах освіти» на тему: «Технології забезпечення оптимального психічного здоров’я дітей дошкільного віку». Учасниками заняття були здобувачі вищої освіти (ОС «Дошкільна освіта») IV курсу 411, 412, 413груп денної форми навчання факультету дошкільної та спеціальної освіти, які навчаються за спеціальністю: 012 Дошкільна освіта, освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» та викладачі факультету.

Заняття проводила викладач кандидат пед. наук, доцент кафедри психології та педагогіки розвитку дитини Кравчук Неля Павлівна.

Під час заняття було продемонстровано презентацію, в якій розмежовано такі поняття «психічне здоров’я» та «психологічне здоров’я», охарактеризовано основні напрями роботи щодо формування повноцінного психічного здоров’я дошкільників та п’ять кроків збереження психічного здоров’я дітей (1. бути обізнаними та вчасно звертайтися до фахівця у сфері психічного здоров’я; 2. впроваджувати ефективну допомогу; 3. бути частиною команди; 4. підтримувати повноцінний розвиток дитини; 5. турбуватися про себе).

Студенти спільно із викладачем обговорили форми, методи, методики і технології розвитку психічного здоров’я дітей, серед яких: елементи методик: хатаха-йога; бебі-йога; у-шу; кунг-фу; психотерапія; кольоротерапія; види масажу: самомасаж, з масажерами, масаж вушних раковин, точковий, епізодичний, японський масаж горіхами; масаж рефлекторних зон стопи, використовуючи «доріжки здоров’я»; дотиковий; лікувально-профілактичний,  оздоровчий, ортопедичний; щіточковий; види гімнастики: дихальна, пальчикова, коригуюча, для профілактики зорового стомлення; аутотренінг і психогімнастика: ігри та вправи з розвитку емоційної сфери; ігри-тренінги для зняття негативних емоцій і зняття невротичного стану; цілющі мудри; «етюди душі»; «екрани настрою»; ігри-медитації.

Зокрема, проведено вправу психогімнастики «Лимон», дихальну вправу «Вітрильник», медитацію «Троянда», вправи самомасажу та масажу вушних раковин тощо.

Підсумовуючи заняття, відзначено, що головною умовою забезпечення психічного здоров’я дітей  є тісна взаємодія педагогічного колективу з сім’єю, а основою такого зв’язку є довіра, взаємоповага, любов до дитини, увага до її індивідуальних особливостей, турбота про її гармонійний розвиток.

Бажаємо всім гармонії з собою та світом!