Підсумки атестації здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 016 Спеціальна освіта
З 11 травня по 27 травня 2022 року на факультеті дошкільної та спеціальної освіти відбулася атестація здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 016 Спеціальна освіта, освітньо-професійної програми Спеціальна освіта у дистанційній формі.
Атестація проходила у вигляді:
– комплексного кваліфікаційного екзамену «Сучасні технології логопедичної та реабілітаційної роботи» (у формі тестування у системі дистанційного навчання Moodle);
– захисту випускної кваліфікаційної роботи (у системі Google Meet).
Склад комісії:
Голова ЕК – Цимбал-Слатвінська Світлана Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини;
Заступник голови ЕК – Бутенко Ольга Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри психології та педагогіки розвитку дитини, заступник декана факультету дошкільної та спеціальної освіти з навчальної роботи, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини;
Секретар ЕК – Слатвінська Анна Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.
Малишевська Ірина Анатоліївна – доктор педагогічних наук, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.
Бабій Інна Володимирівна – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.
У цілому здобувачі вищої освіти продемонстрували високий рівень обізнаності з основними світоглядними теоріями та концепціями в галузі спеціальної та інклюзивної педагогіки; знань державно-правових документів, науково-методичної літератури в галузі спеціальної психології та реабілітації; теоретичної підготовки студентів у галузі спеціальної педагогіки; сформованості практичних професійно-педагогічних умінь та володіння методикою логопедичної та реабілітаційної роботи; знання професійних обов’язків логопеда та реабілітолога й особистісних якостей, норм педагогічної етики і трудової дисципліни.
Бажаємо здобувачам вищої освіти миру та успіхів у обраній професії!