Новини, події, оголошення

Підсумки атестації здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 016 Спеціальна освіта

      З 11 травня по 27 травня 2022 року на факультеті дошкільної та спеціальної освіти відбулася атестація здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 016 Спеціальна освіта, освітньо-професійної програми Спеціальна освіта у дистанційній формі.

 

      Атестація проходила у вигляді:

– комплексного кваліфікаційного екзамену «Сучасні технології логопедичної та реабілітаційної роботи» (у формі тестування у системі дистанційного навчання Moodle);

– захисту випускної кваліфікаційної роботи (у системі Google Meet).

     Склад комісії:

       Голова ЕК – Цимбал-Слатвінська Світлана Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини;

     Заступник голови ЕК – Бутенко Ольга Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри психології та педагогіки розвитку дитини, заступник декана факультету дошкільної та спеціальної освіти з навчальної роботи, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини;

       Секретар ЕК – Слатвінська Анна Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

     Малишевська Ірина Анатоліївна – доктор педагогічних наук, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

     Бабій Інна Володимирівна – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

        У цілому здобувачі вищої освіти продемонстрували високий рівень обізнаності з основними світоглядними теоріями та концепціями в галузі спеціальної та інклюзивної педагогіки; знань державно-правових документів, науково-методичної літератури в галузі спеціальної психології та реабілітації; теоретичної підготовки студентів у галузі спеціальної педагогіки; сформованості практичних професійно-педагогічних умінь та володіння методикою логопедичної та реабілітаційної роботи; знання професійних обов’язків логопеда та реабілітолога й особистісних якостей, норм педагогічної етики і трудової дисципліни.

 

Бажаємо здобувачам вищої освіти миру та успіхів у обраній професії!