ВИКОРИСТОВУЄМО МЕТОДИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Викладач кафедри дошкільної педагогіки та психології Мельникова Ольга Миколаївна провела практичне заняття з використанням методів інтерактивного навчання зі студентами 31 та 33 груп факультету дошкільної та корекційної освіти з навчальної дисципліни «Педагогіка дошкільна» на тему: «Взаємодія сім’ї і дошкільного закладу у вихованні дітей».

6i_EZlshxZA

Особливістю проведення такого заняття було застосування інтерактивних вправ: «Мікрофон» (студенти мали змогу висловитись щодо очікувань від заняття), «Ажурна пилка» (об’єднання студентів у підгрупи при обговоренні питання щодо форм організації спільної виховної роботи дошкільного закладу та сім’ї), «Незакінчене речення» (висловлювання студентів щодо проведеного заняття розпочиналися наступними словами: «На сьогоднішньому занятті я навчилася….», «Уміння, отримані на сьогоднішньому занятті знадобляться мені для….» та ін.). Крім того заняття проводилося в невимушеній атмосфері на свіжому повітрі.

gkBbgq7s5UY

Отже, використання методів інтерактивного навчання на занятті з дошкільної педагогіки дало можливість актуалізувати знання з даної теми та в подальшому використовувати ці вправи на лабораторних заняттях та під час проходження практики з дошкільниками та дітьми початкової школи.

Студенти із задоволенням виконували запропоновані вправи та успішно будуть впроваджувати набуті знання у навчально-виховному процесі.

Друк