ТРЕНІНГ «ВИКОРИСТАННЯ ЛОГОПЕДИЧНИХ ВПРАВ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ІЗ ЗПР».

11 березня для студентів факультету дошкільної та спеціальної освіти було проведено тренінг «Використання логопедичних вправ у роботі з дітьми із ЗПР».

Головною метою тренінгу є розвиток компетентності міжособистісної  поведінки й спілкування, а також допомога  дітям старшого дошкільного віку із ЗПР впоратися з негативними переживаннями, непропорційністю і неадекватністю емоційних реакцій, які перешкоджають їх нормальному емоційному самопочуттю та спілкуванню з однолітками.

Для поліпшення якості роботи і ефективної динаміки розвитку дітей з проблемами затримки психічного розвитку був розроблений напрямок корекційної роботи щодо особливості  діагностики  рівнів по ЗПР у дітей.

При   організацій  комплексного  впливу  на роботу із дитиною  були включені вправи на  розвиток творчої активності   вихованців, розвиток навичок управління емоціями, формування розуміння і прийняття соціальних ролей,тренінгові заняття, як метод активного навчання, спрямований на розвиток знань, умінь і навичок та покращення мовленнєвого розвитку.

Друк