РОБИ, ЯК МИ, РОБИ КРАЩЕ НАС

Роби, як ми, роби краще нас – саме під таким девізом було проведено сьогоднішнє заняття з ознайомлення слухачів курсів підвищення кваліфікації з сучасним напрямом SТRЕАМ-освіти, як новим інтеграційним підходом до розвитку, виховання й навчання дітей. Цей напрям освіти інтегрує в собі завдання з формування в дітей загальних наукових уявлень про світ; ознайомлення їх з інформаційно-комунікаційними технологіями; розвиток уміння експериментувати, конструювати; навчання дітей основ опрацювання змісту тексту, грамоти, математики, а також різних видів мистецтва.

Сучасні дошкільнята – відкриті, розкуті, комунікабельні. Старі іграшки та ігри не викликають у них особливого інтересу. Як же оновити зміст ігрової діяльності?  Як створити умови не лише для формування ігрових умінь, а й для розвитку творчих здібностей, винахідливості, уяви, індивідуальності, фантазії?

Застосування технології розвитку критичного мислення – один із шляхів виховання активної особистості, що може взяти на себе ініціативу і діяти у межах правового поля. Це засіб формування критичного мислення і водночас розвитку творчих здібностей дитини.

Найбільш поширені стратегії критичного мислення: «Кубування», «Сенкан», «Читаємо та запитуємо», «Діаграма (кола) Вена», «Кероване читання або читання з передбаченням».

Друк