По завершенню практики

Після приходу з виробничої логопедичної практики студенти 54 групи під керівництвом викладача Бегас Людмили Дмитрівни закріплювали вміння працювати логопедичними зондами та обмінювались набутим досвідом.На замітку:
Постановочні логопе дичні зонди виконують допоміжну функцію для вироблення більш точних і по вних артикуляційних рухів. Механічна дія значно прискорює процес постанов ки звуків. 
Логопед просить дитину вимовляти звук кілька разів і під час повто рного вимовляння за допомогою зонду змінює положення язика, губ, щелеп, тобто формує потрібний артикуляційний уклад даного звука. Особливо цінним цей спосіб є для дітей, які не можуть відтворити за показом логопеда окремі рухи (наприклад: дитина не може самостійно утримувати язик біля нижніх різ ців; підняти передню частину язика до верхніх зубів). Поступово отримані з механічною допомогою артикуляції закріплюються і дитина відтворює їх само стійно. При даному способі дитина сама не здійснює пошук, її органи артику ляції лише підпорядковуються діям логопеда. Після тривалих тренувань вона без допомоги зможе надавати ротовій порожнині потрібного положення.

[nggallery id=56]

Друк