Молоді науковці факультету досліджують актуальні проблеми дошкільної педагогіки

Семінар-практикум для майбутніх дошкільних педагогів

«ДИТЯЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ВПРОВАДЖУЄМО НОВУ МЕТОДИКУ»

1

25 квітня 2014 року викладачем кафедри дошкільної педагогіки та психології Майструк Ольгою Миколаївною було проведено семінар-практикум для студентів другого курсу «Дитячі дослідження: впроваджуємо нову методику».2

Метою заходу було поширення педагогічного досвіду упровадження інноваційної методики Олександра Савенкова з ознайомлення дошкільників зі специфікою навчальних досліджень. Розширювати теоретичні знання та практичні навички роботи педагогів за цією методикою. Вправляти в умінні ставити запитання, висувати гіпотези та давати визначення поняттям. Активізувати творчий потенціал педагогів через обмін думками і взаємозбагачення досвідом.3

Запропонована методика дає змогу залучити малюка до самостійного дослідницького пошуку на будь-яких предметних заняттях у дошкільному закладі. Вона розрахована не тільки на те, щоб навчати дітей спостерігати та експериментувати, але включає в себе повний цикл дослідницької діяльності від постановки проблеми до представлення й захисту здобутих результатів.4

У ході семінару за допомогою запропонованих вправ («Методичний конструктор», «Подивись на світ чужими очима», «Складні слова» та ін.) студенти не тільки мали можливість навчитися організовувати освітній процес на компетентнісній та діяльнісній засадах відповідно до сучасних вимог, а й збагатили свої знання з даної проблеми та побувати в ролі допитливих, кмітливих дітей-дошкільників та креативних педагогів.5

6 6-1

Бажаємо усім учасникам семінару успіхів у їх починаннях.

Друк