Новини, події, оголошення

Курси підвищення кваліфікації

Завершили свою роботу 30-годинні курси підвищення кваліфікації у 2020-2021 навчальному році.

У період з 17 по 28 травня 2021 року на факультеті дошкільної та спеціальної освіти проходили курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників (у сфері післядипломної освіти для осіб з вищою освітою) зі спеціальностей 016 Спеціальна освіта та 012 Дошкільна освіта.

З метою якісної підготовки слухачів курсів було організовано зустрічі за допомогою платформі Google Meet, а також проведено доцентом кафедри психології та педагогіки розвитку дитини, відповідальною за курси підвищення кваліфікації на факультеті Ольгою Мельниковою організаційні збори зі слухачами на, де слухачі були ознайомлені з програмою підвищення кваліфікації, поінформовані щодо специфіки навчання на курсах, також представлено викладачів, які проводитимуть навчальні заняття.

Так, 17 – 21 травня 2021 року проведено професором кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Іриною Малишевською навчальні, тренінгові заняття на тему: «Організація інклюзивного освітнього середовища» (спеціальність 016 Спеціальна освіта); доцентом кафедри дошкільної освіти Нелею Скрипник та доцентом кафедри психології та педагогіки розвитку дитини Лесею Карнаух навчальні заняття й майстер-класи на тему: «Психолого-педагогічний супровід гармонійного розвитку дошкільників» (спеціальність 012 Дошкільна освіта).

З 24 по 28 травня 2021 року проведено доцентами кафедри психології та педагогіки розвитку дитини Нелею Кравчук та Тетяною Дукою  тренінгові заняття на тему: «Інноваційні здоров’язбережувальні технології в закладі дошкільної освіти» (спеціальність 012 Дошкільна освіта).

Не зважаючи на те, що курси проводяться в он-лайн форматі, слухачі активно долучилися до обговорення запропонованих тем та залишили теплі відгуки щодо проходження курсів та проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання.

Бажаємо слухачам курсів застосовувати набутті знання і навички в своїй роботі, а також високого рівня розвитку професійної компетентності в умовах неперервної освіти.