Академія обдарованої дитини «Вундеркінд»

АКАДЕМІЇ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ «ВУНДЕРКІНД»

Наше тривожне сьогодення породжує негативні стани у багатьох малюків. Воно формується як психічна реакція організму на будь-яку невизначеність, невідомість, не свідому негативну і тривожну реакцію дорослих у присутності дітей. Для дошкільника, який вивчає і впізнає цей світ, факторів невідомості дуже багато, тому ймовірність розвитку тривожності висока.

З огляду на цю ситуацію, 17.02.2023 року доцентом кафедри дошкільної освіти Скрипник Н.І. було проведене діагностичне обстеження, з метою встановлення емоційного стану  вихованців Академії обдарованих дітей «Вундеркінд», що функціонує у фарватері факультету дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Для цього була використана методика «Паровозик», яка направлена на визначення ступеня позитивного (ППС) і негативного (НПС) психічного стану дитини. Вона забезпечує в ігровій формі виявлення тривожності у дошкільнят за допомогою візуальної вибірки кольору, що асоціюється з певним настроєм.

Завдання було встановити особливості емоційного стану наших вихованців: який у них настрій, стан тривоги, страху, задовільну чи низьку має дитина адаптацію у соціальному середовищі тощо.

Результати діагностики всіх порадували, адже наші вихованці показали високий рівень адаптації, позитивний психічний стан, відкритість і  гармонійний настрій!