ПРОБЛЕМИ ДІТЕЙ-ІНДИГО В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ СУЧАСНОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
На факультеті дошкільної та спеціальної освіти відбувся Регіональний науково-методичний семінар для науковців та практичних працівників «ПРОБЛЕМИ ДІТЕЙ-ІНДИГО В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ СУЧАСНОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ» .
Дитина Індиго – це така дитина, котра володіє нов ими незвичними психологічними характеристиками та моделями поведінки. Це передбачає, що люди, котрі взаємодіють з подібними дітьми (батьки, вчителі, вихователі, лікарі тощо), щоб досягти успіху, повинні змінити свій підхід до них, методи виховання і способи лікування. Ігнорування нових моделей поведінки дітей може призвести до психічної нестійкості і розладу мислення у безцінної юної істоти, котра тільки-но вступає у життя.
Діти Індиго від народження мають особливі здібності, наприклад, можуть бачити енергетичне поле людини (ауру), володіють даром передбачення, їм дуже легко даються іноземні мови. Вони надзвичайно талановиті – співають, малюють, пишуть вірші, танцюють, підбирають мелодії на музичних інструментах та багато іншого. Навіть більше, люди, котрі вірять у те, що Діти Індиго справді існують, а не є новітнім міфом сучасного світу, кажуть, що в деяких з цих дітей змінений генний код. Відтак діти зі зміненим кодом мають імунітет проти раку, СНІДу та інших важких хвороб. За інформацією досліджень іноземних фахівців, людей зі зміненим генетичним кодом зараз є близько 1% всього населення Землі, і їх число невпинно збільшується.
На пленарному засіданні виступали:
Рогальська Н.В. – кандидат педагогічних наук, професор кафедри психолого-педагогічної, превентивної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Тема виступу:ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА РИСИ НОВИХ ДІТЕЙ
Авраменко О.О. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психолого-педагогічної, превентивної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Тема виступу: ТИПИ ДІТЕЙ ІНДИГО ТА ЇХНІ ПРОБЛЕМИ У АДАПТАЦІЇ В СОЦІУМІ
Корінна Г.О. – кандидат педагогічних наук, викладач кафедри психолого-педагогічної, превентивної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Тема виступу:ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ДІТЕЙ З НЕСТАНДАРТНОЮ ПОВЕДІНКОЮ
Карнаух Л. П. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психолого-педагогічної, превентивної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Тема виступу: ВПЛИВ ЗНАЧУЩОГО ДОРОСЛОГО НА РОЗВИТОК НОВИХ ДІТЕЙ
Семчук С.І. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психолого-педагогічної, превентивної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Тема виступу:ОБУМОВЛЕНІСТЬ ПРИНЦИПІВ І МЕТОДІВ ВИХОВАННЯ НОВИХ ДІТЕЙ
Мельникова О.М. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психолого-педагогічної, превентивної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Тема виступу:МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО АДАПТАЦІЇ НОВИХ ДІТЕЙ В СОЦІУМІ
Показ фільму: «Діти Індиго як феномен»