ПРОБЛЕМИ ДІТЕЙ-ІНДИГО В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ СУЧАСНОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

       На факультеті дошкільної та спеціальної освіти відбувся Регіональний науково-методичний         семінар для науковців та практичних працівників «ПРОБЛЕМИ ДІТЕЙ-ІНДИГО В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ СУЧАСНОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ» .

dsc06239

    Дитина Індиго – це така дитина, котра володіє нов  ими незвичними психологічними характеристиками та моделями поведінки. Це передбачає, що люди, котрі взаємодіють з подібними дітьми (батьки, вчителі, вихователі, лікарі тощо), щоб досягти успіху, повинні змінити свій підхід до них, методи виховання і способи лікування. Ігнорування нових моделей поведінки дітей може призвести до психічної нестійкості і розладу мислення у безцінної юної істоти, котра тільки-но вступає у життя.

       Діти Індиго від народження мають особливі здібності, наприклад, можуть бачити енергетичне поле людини (ауру), володіють даром передбачення, їм дуже легко даються іноземні мови. Вони надзвичайно талановиті – співають, малюють, пишуть вірші, танцюють, підбирають мелодії на музичних інструментах та багато іншого. Навіть більше, люди, котрі вірять у те, що Діти Індиго справді існують, а не є новітнім міфом сучасного світу, кажуть, що в деяких з цих дітей змінений генний код. Відтак діти зі зміненим кодом мають імунітет проти раку, СНІДу та інших важких хвороб. За інформацією досліджень іноземних фахівців, людей зі зміненим генетичним кодом зараз є близько 1% всього населення Землі, і їх число невпинно збільшується.

На пленарному засіданні виступали:

Рогальська Н.В. – кандидат педагогічних наук, професор кафедри психолого-педагогічної, превентивної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Тема виступу:ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА РИСИ НОВИХ ДІТЕЙ

dsc06243

Авраменко О.О. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психолого-педагогічної, превентивної та інклюзивної освіти,  Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Тема виступу: ТИПИ ДІТЕЙ ІНДИГО ТА ЇХНІ ПРОБЛЕМИ У АДАПТАЦІЇ В СОЦІУМІ

dsc06248

Корінна Г.О. – кандидат педагогічних наук, викладач кафедри психолого-педагогічної, превентивної та інклюзивної освіти,  Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Тема виступу:ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ДІТЕЙ З НЕСТАНДАРТНОЮ ПОВЕДІНКОЮ

Карнаух Л. П. кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психолого-педагогічної, превентивної та інклюзивної освіти,  Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Тема виступу: ВПЛИВ ЗНАЧУЩОГО ДОРОСЛОГО НА РОЗВИТОК НОВИХ ДІТЕЙ

Семчук С.І. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психолого-педагогічної, превентивної та інклюзивної освіти,  Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Тема виступу:ОБУМОВЛЕНІСТЬ ПРИНЦИПІВ І МЕТОДІВ ВИХОВАННЯ НОВИХ ДІТЕЙ

Мельникова О.М. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психолого-педагогічної, превентивної та інклюзивної освіти,  Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Тема виступу:МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО АДАПТАЦІЇ НОВИХ ДІТЕЙ В СОЦІУМІ

Показ фільму: «Діти Індиго як феномен»

dsc06246

Друк