Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика
26 березня 2015 року на базі лабораторії інклюзивної педагогіки факультету дошкільної та корекційної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбулася регіональна науково-практична конференція: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», у якій брали участь представники понад 10 навчальних закладів.
Організатором регіональної науково-практичної конференція виступили: лабораторія інклюзивної педагогіки, кафедра корекційної педагогіки та психології, кафедра дошкільної педагогіки та психології та кафедра теорії й методик дошкільної освіти.
Тематичними напрямами роботи були:
- Загально-теоретичні основи інклюзивної освіти
- Методичні аспекти інклюзивної педагогіки
- Психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Передовий психолого-педагогічний досвід реалізації інклюзивної практики.
Також, в рамках конференції були проведені 2 майстер класи:
- «Арт-терапія: від серця до розуму дитини» (керівник – Інна Володимирівна Бабій, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методик дошкільної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини).
- «Малюємо, граємо про страх забуваємо» (керівник – Ірина Миколаївна Мартинюк, практичний психолог загальноосвітньої школи №2 м. Тальне).