Обговорюємо освітні програми зі спеціальності 012 Дошкільна освіта з роботодавцями міста та громадськістю
Задля забезпечення якості підготовки фахівців дошкільної освіти, внесення необхідних коректив у програмні результати навчання та реагування на потреби ринку на факультеті дошкільної та спеціальної освіти періодично обговорюються діючі освітні програми зі спеціальності 012 Дошкільна освіта бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти з роботодавцями та громадськістю міста.
У лютому 2021 року на кафедрі дошкільної освіти було проведено спільне засідання членів кафедри з роботодавцями та громадськістю міста. Були присутні Бурлаченко С.Ю – завідувач ЗДО №15, Матяш Н. О. – завідувач ЗДО №3, Дідура В. В. – завідувач ЗДО№ 25, Абрамовська В.В. –завідувач ЗДО № 28, Русява Н. О. – завідувач ЗДО № 9.
Завідувач кафедри дошкільної освіти, гарант освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти Кушнір Валентина Миколаївна акцентувала увагу учасників на особливості співпраці викладачів кафедри, гарантів освітніх програм з роботодавцями та громадськістю щодо покращення підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти.
Завідувач ЗДО №15 м. Умані Бурлаченко С.Ю при обговоренні практичної підготовки здобувачів освіти зазначила про важливість формування управлінських компетентностей у майбутніх магістрів дошкільної освіти, їх обізнаність у питаннях внутрішнього аудиту, планування та роботи із кадрами.
Завідувач ЗДО № 28 Абрамовська В.В. відмітила потребу формування у майбутніх фахівців дошкільної освіти компетенцій із інклюзивної освіти, оскільки у закладах дошкільної освіти є вихованці із особливими освітніми потребами.
Завідувач Дідура Л. О. внесла пропозицію у рамках співпраці обговорити зміни, що відбулися у новій редакції Базового компоненту дошкільної освіти та пріоритетих завданнях у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти.
Гарант освітньо-професійної програми 012 Гаврилюк С.С. подякувала за тісну співпрацю всіх учасників, наголосила на відкритості до тісної взаємодії задля удосконалення підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти.
Розробник Освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» Дудник Н.А. представила результати взаємодії зі стейкхолдерами. Відмітила, що така співпраця відбувається у рамках організації освітнього процесу, зокрема участі практиків у освітньому процесі підготовки здобувачів, систематичному обговоренні діючих та розробленні нових освітніх програм, врахуванні пропозицій стейкхолдерів, щодо покращення якості підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, їх участі в опитуванні та оцінюванні якості практичних умінь здобувачів вищої освіти при проходженні педагогічної практики.