ТРЕНІНГ «ВИКОРИСТАННЯ ЛОГОПЕДИЧНИХ ВПРАВ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ІЗ ЗПР».
11 березня для студентів факультету дошкільної та спеціальної освіти було проведено тренінг «Використання логопедичних вправ у роботі з дітьми із ЗПР».
Головною метою тренінгу є розвиток компетентності міжособистісної поведінки й спілкування, а також допомога дітям старшого дошкільного віку із ЗПР впоратися з негативними переживаннями, непропорційністю і неадекватністю емоційних реакцій, які перешкоджають їх нормальному емоційному самопочуттю та спілкуванню з однолітками.
Для поліпшення якості роботи і ефективної динаміки розвитку дітей з проблемами затримки психічного розвитку був розроблений напрямок корекційної роботи щодо особливості діагностики рівнів по ЗПР у дітей.
При організацій комплексного впливу на роботу із дитиною були включені вправи на розвиток творчої активності вихованців, розвиток навичок управління емоціями, формування розуміння і прийняття соціальних ролей,тренінгові заняття, як метод активного навчання, спрямований на розвиток знань, умінь і навичок та покращення мовленнєвого розвитку.