«РОЗВИТОК У ДІТЕЙ ЗДІБНОСТЕЙ ДО СПРИЙМАННЯ КРАСИ В РІЗНИХ ЇЇ ФОРМАХ, ЯК ПЕРЕДУМОВА ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»

     Одним із пріоритетних напрямів оновлення сучасної освіти є педагогічна спадщина видатного вітчизняного педагога Василя Сухомлинського.

Із нагоди 100-річчя від дня народження педагога-новатора, педагога-гуманіста В. Сухомлинського 25.09.2018 р. для магістрантів заочного відділення факультету дошкільної та спеціальної освіти доцентом кафедри дошкільної освіти, заслуженим майстром народної творчості України Оленою Поліщук було прочитано лекцію на тему: «Розвиток у дітей здібностей до сприймання краси в різних її формах, як передумова образотворчої діяльності».

Алгоритм лекції було змодельовано засобами інноваційних педагогічних технологій, стосовно творчого використання педагогічних ідей В. Сухомлинського в художньо-естетичному вихованні підростаючих поколінь, в основу якого поставлено Красу, яку необхідно уміти бачити і розуміти, спостерігати і відчувати, високо цінувати та оберігати, примножувати і творити.

Думка перша: Краса – це глибоко людське!

Думка друга: Необхідно вчити дітей бачити красу і розуміти її.

Думка третя: Розвивати у дітей спостережливість.

   Думка четверта: Красу в природі, у побуті, у спілкуванні та в мистецтві необхідно високо цінувати та оберігати. Мудрість поколінь, втілена в народній творчості – головній скарбниці  загальнолюдської моралі, має стати першоосновою виховання дітей.

Думка п’ята: Власноручне створення краси – найперше джерело естетичних почуттів і творчості.

     Творче натхнення,- вважав В. Сухомлинський,- людська потреба, в якій особистість знаходить щастя. Переживаючи духовне задоволення від того, що вона творить, людина по-справжньому відчуває, що вона щаслива”.

Друк