- Графік освітнього процесу
- Розклад дзвінків
- Положення про організацію освітнього процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини
- Положення про порядок перезарахування навчальних дисциплін та визначення академічної різниці
- Положення про випускні кваліфікаційні роботи
- Положення про організацію практик
- Положення про самостійну роботу студентів
- Положення про порядок переведення, відрахування та поновлення здобувачів вищої освіти
- Положення про порядок створення та організацію роботи Екзаменаційної комісії
- Зміни до положення про організацію освітнього процесу
- Положення про організацію вивчення навчальних дисциплін вільного вибору (спеціалізації)
- Положення про академічну мобільність педагогічних і науково-педагогічних працівників
- Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність здобувачів вищої освіти
- Положення про Європейську кредитно-трансферну систему навчання в Уманському державному педагогічному універсиетті імені Павла Тичини
- Положення про Центр забезпечення функціонування системи управління якістю освітньої діяльності
- Положення про видачу диплома з відзнакою
- Положення про курсові роботи
- Схема звіту самоаналізу
- Графік внутрішнього контролю
1. Таблиця відповідності шкали оцінювання ЄКТС »
Сума балів за 100-бальною шкалою |
Оцінка в ЕСТS |
Значення оцінки ЕСТS |
Критерії оцінювання |
Рівень компе-тентості |
Оцінка за національною шкалою |
|
екзамен |
залік |
|||||
90-100 |
A |
відмінно |
Студент виявляє особливі творчі здібності, вміє самостійно здобувати знання, без допомоги викладача знаходить та опрацьовує необхідну інформацію, вміє використовувати набуті знання і вміння для прийняття рішень у нестандартних ситуаціях, переконливо аргументує відповіді, самостійно розкриває власні обдарування і нахили |
Високий (творчий) |
відмінно |
зараховано |
82-89 |
B |
дуже добре |
Студент вільно володіє вивченим обсягом матеріалу, застосовує його на практиці, вільно розв’язує вправи і задачі у стандартних ситуаціях, самостійно виправляє допущені помилки, кількість яких незначна |
Достатній (конструктивно- варіативний) |
добре |
|
75-81 |
C |
добре |
Студент вміє зіставляти, узагальнювати, систематизувати інформацію під керівництвом викладача; в цілому самостійно застосовувати її на практиці; контролювати власну діяльність; виправляти помилки, серед яких є суттєві, добирати аргументи для підтвердження думок | |||
69-74 |
D |
задовільно |
Студент відтворює значну частину теоретичного матеріалу, виявляє знання і розуміння основних положень; з допомогою викладача може аналізувати навчальний матеріал, виправляти помилки, серед яких є значна кількість суттєвих |
Середній (репродук-тивний) |
задовільно |
|
60-68 |
E |
достатньо |
Студент володіє навчальним матеріалом на рівні, вищому за початковий, значну частину його відтворює на репродуктивному рівні | |||
35-59 |
FX |
незадовільно з можливістю повторного складання семестрового контролю |
Студент володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, що становлять незначну частину навчального матеріалу |
Низький (рецептивно-продуктивний) |
незадовільно |
не зараховано |
1-34 |
F |
незадовільно з обов’язковим повторним вивченням залікового кредиту |
Студент володіє матеріалом на рівні елементарного розпізнання і відтворення окремих фактів, елементів, об’єктів |