Організація освітнього процесу
- Графік освітнього процесу
- Розклад дзвінків
- Положення про організацію освітнього процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини
- Положення про порядок перезарахування навчальних дисциплін та визначення академічної різниці
- Положення про випускні кваліфікаційні роботи
- Положення про організацію практик
- Положення про самостійну роботу студентів
- Положення про порядок переведення, відрахування та поновлення здобувачів вищої освіти
- Положення про порядок створення та організацію роботи Екзаменаційної комісії
- Зміни до положення про організацію освітнього процесу
- Положення про організацію вивчення навчальних дисциплін вільного вибору (спеціалізації)
- Положення про академічну мобільність педагогічних і науково-педагогічних працівників
- Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність здобувачів вищої освіти
- Положення про Європейську кредитно-трансферну систему навчання в Уманському державному педагогічному універсиетті імені Павла Тичини
- Положення про Центр забезпечення функціонування системи управління якістю освітньої діяльності
- Положення про видачу диплома з відзнакою
- Положення про курсові роботи
- Схема звіту самоаналізу
- Графік внутрішнього контролю
1. Таблиця відповідності шкали оцінювання ЄКТС »
Сума балів за 100-бальною шкалою | Оцінка в ЕСТS | Значення оцінки ЕСТS | Критерії оцінювання | Рівень компе-тентості | Оцінка за національною шкалою | |
екзамен | залік | |||||
90-100 | A | відмінно | Студент виявляє особливі творчі здібності, вміє самостійно здобувати знання, без допомоги викладача знаходить та опрацьовує необхідну інформацію, вміє використовувати набуті знання і вміння для прийняття рішень у нестандартних ситуаціях, переконливо аргументує відповіді, самостійно розкриває власні обдарування і нахили | Високий (творчий) | відмінно | зараховано |
82-89 | B | дуже добре | Студент вільно володіє вивченим обсягом матеріалу, застосовує його на практиці, вільно розв’язує вправи і задачі у стандартних ситуаціях, самостійно виправляє допущені помилки, кількість яких незначна | Достатній (конструктивно- варіативний) | добре | |
75-81 | C | добре | Студент вміє зіставляти, узагальнювати, систематизувати інформацію під керівництвом викладача; в цілому самостійно застосовувати її на практиці; контролювати власну діяльність; виправляти помилки, серед яких є суттєві, добирати аргументи для підтвердження думок | |||
69-74 | D | задовільно | Студент відтворює значну частину теоретичного матеріалу, виявляє знання і розуміння основних положень; з допомогою викладача може аналізувати навчальний матеріал, виправляти помилки, серед яких є значна кількість суттєвих | Середній (репродук-тивний) | задовільно | |
60-68 | E | достатньо | Студент володіє навчальним матеріалом на рівні, вищому за початковий, значну частину його відтворює на репродуктивному рівні | |||
35-59 | FX | незадовільно з можливістю повторного складання семестрового контролю | Студент володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, що становлять незначну частину навчального матеріалу | Низький (рецептивно-продуктивний) | незадовільно | не зараховано |
1-34 | F | незадовільно з обов’язковим повторним вивченням залікового кредиту | Студент володіє матеріалом на рівні елементарного розпізнання і відтворення окремих фактів, елементів, об’єктів |