ПЛАН РОБОТИ НАУКОВИХ ГУРТКІВ
кафедри спеціальної освіти
на 2019-2020 навчальний рік
№ п/п | Назва гуртка |
Навчальна дисципліна/ напрям/ спеціальність |
Керівник | Кількість студентів в гуртку |
1. | Арт-терапія як засіб соціально-педагогічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами |
Арт-терапія в освіті та соціальній сфері /016 Спеціальна освіта |
доц. Бабій І. В. |
10 |
2. | Інклюзивна педагогіка: теорія, методика, практика | Інклюзивна педагогіка/016 Спеціальна освіта |
проф. Демченко І. І. |
10 |
3. | Категорія естетичного ставлення майбутніх педагогів до дітей з особливими освітніми потребами | Теорія та методика виховання дітей з вадами мовлення/016 Спеціальна освіта |
доц. Білан В. А. |
10 |
4. | Психологічне консультування в закладах освіти | Основи психологічного консультування/016 Спеціальна освіта |
доц. П’ясецька Н. А. |
10 |
5. | Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні | Професійна діяльність асистента вчителя інклюзивного класу /016 Спеціальна освіта |
доц. Малишевська І. А. |
10 |
6. | Гігієна дошкільників у закладах спеціальної освіти | Гігієна дітей та підлітків в системі спеціальної освіти з основами генетики/016 Спеціальна освіта |
доц. Голуб Н. П. |
15 |
7. | Професійна компетентність вчителя-логопеда | Професійне мовлення логопеда/016 Спеціальна освіта |
доц. Цимбал-Слатвінська С. В. |
15 |
8. | Теоретико-практичні засади в роботі з дітьми, які мають особливі освітні потреби засобами дефектології та логопедії | Основи дефектології та логопедії/016 Спеціальна освіта |
доц. Бегас Л. Д. |
12 |
9. | Проблеми логопедичної діагностики та корекції системних порушень мовлення | Системний підхід до організації та планування логопедичної роботи/016 Спеціальна освіта |
доц. Лемещук М. А. |
15 |
10. | Технології соціально-реабілітаційної роботи з дітьми, які мають порушення слуху | Моделі та технології соціально-реабілітаційної роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку /016 Спеціальна освіта |
ст. викл. Хрипун Д. М. |
13 |
Завідувач кафедри Малишевська І. А.