Індивідуальна образотворча діяльність
Дуже цікавою і продуктивною формою організації роботи у розвитку творчих здібностей студентів є індивідуальна образотворча діяльність. В ній кожна дитина індивідуально виконує свою, доручену конкретно їй частину спільного завдання. Відтак, кожна індивідуальна робота стає часткою колективної композиції. Наприкінці оцінюється не лише спільний результат, а й внесок кожного учасника зокрема.
Це не дає «загубитися» жодній дитині, дорослий же має лише визначити наступну тему, цікаву всім малятам. Цей вид діяльності особливо подобається студентам.
Кожен відчуває себе причетним до роботи, й сам результат – картина, створена гуртом,– справляє на студентів глибоке емоційне враження. Ця форма організації колективної діяльності має значні переваги над іншими усталеними формами: спільно-послідовною, коли одна дитина починає малюнок, а інша продовжує, та спільно-взаємодійною, коли всі малюють картину одночасно.