| 2 рік навчання |
| Рання логопедична корекція |
| Особливості розвитку фонетико-фонематичного сприйняття |
| Основи наукових досліджень |
| Технології наукових досліджень |
| Пропедевтика мовленнєвих порушень |
| Організація виховання та навчання дітей з порушеннями мовлення |
| Логоритміка |
| Ігри в логопедичній роботі |
| Організація спільної роботи логопеда і вихователя в закладах дошкільної освіти |
| Спеціальна дошкільна педагогіка |
| Партнерська взаємодія фахівців в роботі з дитиною з особливими освітніми потребами |
| Психолого-педагогічні засади раннього дитинства |
| 3 рік навчання |
| Сурдопедагогіка з основами сурдоперекладу |
| Сучасні системи фізичної реабілітації |
| Формування інформаційно-освітнього середовища в спеціальній та інклюзивній освіті |
| Технології професійної діяльності спеціального педагога |
| Основи гендерного виховання |
| Психолого-педагогічні засади гендерної соціалізації особистості |
| Професійна діяльність асистента вчителя в системі інклюзивного навчання |
| Професійна співпраця в умовах інклюзивної освіти |
| 4 рік навчання |
| Арт-педагогіка та арт-терапія в спеціальній та інклюзивній освіті |
| Психологія художньої творчості |
| Психолого-педагогічна реабілітація у закладах спеціальної та інклюзивної освіти |
| Основи фізичної реабілітації дітей раннього віку |
| Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами у сім’ї |
| Логопедична робота з дітьми із сенсорними порушеннями |
Фізична реабілітація осіб у педіатрії