Бакалавр
Робочі програми навчальних дисциплін освітнього ступеня «Бакалавр»
спеціальності 016 Спеціальна освіта Освітньо-професійна програма: «Спеціальна освіта»
Вибіркові компоненти освітньо-професійної програми |
2 рік навчання |
Особливості розвитку фонетико-фонематичного сприйняття |
Основи наукових досліджень |
Технології наукових досліджень |
Пропедевтика мовленнєвих порушень |
Організація виховання та навчання дітей з порушеннями мовлення |
Логоритміка |
Ігри в логопедичній роботі |
Організація спільної роботи логопеда і вихователя в закладах дошкільної освіти |
Спеціальна дошкільна педагогіка |
Партнерська взаємодія фахівців в роботі з дитиною з особливими освітніми потребами |
Психолого-педагогічні засади раннього дитинства |
3 рік навчання |
Сурдопедагогіка з основами сурдоперекладу |
Сучасні системи фізичної реабілітації |
Формування інформаційно-освітнього середовища в спеціальній та інклюзивній освіті |
Технології професійної діяльності спеціального педагога |
Основи гендерного виховання |
Психолого-педагогічні засади гендерної соціалізації особистості |
Професійна діяльність асистента вчителя в системі інклюзивного навчання |
Професійна співпраця в умовах інклюзивної освіти |
4 рік навчання |
Арт-педагогіка та арт-терапія в спеціальній та інклюзивній освіті |
Психологія художньої творчості |
Психолого-педагогічна реабілітація у закладах спеціальної та інклюзивної освіти |
Основи фізичної реабілітації дітей раннього віку |
Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами у сім’ї |
Логопедична робота з дітьми із сенсорними порушеннями |