Практична підготовка

Звітна конференція з виробничої логопедичної практики здобувачів вищої освіти І курсу 514з, 514аз, 514бз, 514дз групи ОС «Магістр» заочної форми навчання спеціальності 016 Спеціальна освіта.

            30.04.2024 року відбулася звітна конференція з виробничої логопедичної практики здобувачів вищої освіти ОС «магістр» спеціальності 016 Спеціальна освіта,  заочної форми навчання (514з, 514аз, 514бз, 514дз групи). Здобувачі вищої освіти проходили виробничу логопедичну практику з 14 березня по 26 квітня 2024 року на посаді вчителя-логопеда в закладах освіти з інклюзивним навчанням.

         У ході звітної конференції практиканти демонстрували фахові компетентності відповідно до завдань та змісту практики та поділилися досвідом проведення корекційно-розвиткових занять, консультацій для батьків, особливостями використання інтерактивних логопедичних технологій з дітьми, що мають мовленнєві порушення. Належна увага була приділена комплексній психолого-педагогічній оцінці дітей з особливими освітніми потребами.

          Успішно презентували свої роботи Анастасія Патрикан, Анциферова, Діана Тетерка, Інна Сіденко, Ірина Кондратюк, Інна Огіренко, Анна Помазан, Наталія Волуйко. Наталія Задорожна, Оксана Сисак, Ольга Пирогівська, Валентина Даниленко, Тетяна Танасійчук, Оксана Криницька, Катерина Годлевська, Катерина Дмитрук, Аліна Задорожна, Ганна Сербнова.

         Магістри-практиканти зазначали, що виробнича логопедична практика: забезпечила формування професійних компетентностей в організації та проведення корекційного супроводу дітей з порушеннями мовлення у закладах освіти з інклюзивним навчанням; дала можливість поглибити теоретичні знання та закріпити практичні навички з фахових дисциплін.

               Наголошували, що практика сприяла саморозвитку та формуванню професійної майстерності.

       Керівники практики: Білан В. А., Бабій І. В., Бевзюк М. С. забезпечили належний рівень організаційної, консультативної та навчально-методичної підтримки виробничої логопедичної практики в закладах освіти з інклюзивним навчанням.