Трофаїла Наталія Дмитрівна

Трофаїла Наталія Дмитрівна

З 2001 по 2005 навчалась в Уманському педагогічному училищі імені Тараса Шевченка, зі спеціальності «Дошкільне виховання», де здобула кваліфікацію вихователя в дошкільних закладах, вихователь з правом навчання іноземної мови.

З 2005 по 2009 році навчалась в Уманському педагогічному університеті імені Павла Тичини, зі спеціальності «Дошкільне виховання».

З 2009 по 2010 році навчалась в Уманському педагогічному університеті імені Павла Тичини, зі спеціальності «Дошкільне виховання», де здобула кваліфікацію вихователя дітей дошкільного віку, організатора дошкільного виховання, вчителя англійської мови та зарубіжної літератури, вихователя-гувернера.

Відразу після закінчення з 2010 по 2011 році навчалася в магістратурі зі спеціальності «Дошкільне виховання» та здобула кваліфікацію магістр педагогічної освіти, викладач дошкільної педагогіки і психології.

У 2015 р. вступила в аспірантуру при Уманському державному  педагогічному університеті імені Павла Тичини.

 

Професійна кар’єра:

З 2012 року працювала лаборантом кафедри теорії та методик дошкільної освіти.

З 2013 по 2015 рік – викладач кафедри теорії та методик дошкільної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

З листопада 2015 року Наталія Дмитрівна була зарахована до аспірантури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини за спеціальністю 13.00.08 – дошкільна педагогіка. На даний час навчається на ІІІ курсі аспірантури.

З вересня 2016 р. по липень 2017 р. – викладач кафедри психолого-педагогічної, превентивної та інклюзивної освіти Уманського державному  педагогічного університету імені Павла Тичини.

З вересня 2017 р. – викладач кафедри психології та педагогіки розвитку дитини Уманського державному  педагогічного університету імені Павла Тичини.

Стаж педагогічної роботи у вищому навчальному закладі 3,5 роки.

Викладає дисципліни: «Методика навчання дітей іноземної мови», «Психопатологія».

Наукова діяльність:

Сфера наукових інтересів: емоційний розвиток дітей дошкільного віку, емоційне благополуччя дітей.

Автор  публікацій у наукових фахових виданнях, журналах та збірниках тез науково-практичних конференцій різного рівня. Укладач навчально-методичних посібників для студентів педагогічних вузів.