Бабій Інна Володимирівна

 

Бабій Інна Володимирівна

 

 

 

Професійна кар’єра

У 2000 році закінчила Уманський державний педагогічний університет ім. П. Г. Тичини (тепер Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини) і отримала повну вищу освіту за спеціальністю: «Дошкільне виховання» та здобула кваліфікацію викладач дошкільної педагогіки та психології, вихователь дітей дошкільного віку

 

–         1996‒1998 роки ‒ вихователь групи продовженого дня школи № 10м. Умань;

–         з 1998 по 2005  рік вихователь ДНЗ № 12 м.Умань;

–         в 2005 році прийнята на посаду лаборанта кафедри теорії та методик дошкільної освіти УДПУ імені Павла Тичини

–         в 2006 році переведено на посаду викладача цієї ж кафедри.

–         у 2010−2013н. р. виконувала обов’язки координатора профорієнтаційної роботи на факультеті дошкільної та корекційної освіти на громадських засадах.

–         з 2013 року і по 2016 рік виконувала обов’язки заступника декана з виховної роботи факультету дошкільної та корекційної освіти.

–         з вересня 2016 року виконувала обов’язки завідувача кафедри спеціальної освіти

–         з березня 2017 року призначено на посаду завідувача кафедри спеціальної освіти

Стаж педагогічної роботи – 20 років, з них в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини – 12 років.

 

 

 

 

 

Наукова діяльність

Сфера наукових інтересів: Підготовка майбутніх логопедів до використання комунікативного потенціалу у корекційно-педагогічній роботі.

 

У 2012 р. захистила кандидатську дисертацію на тему «Моральне виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки» – за спеціальністю 13.00.07 – теорія і методика виховання.

У 2014 році отримала вчене звання доцента.

 

Автор понад 60 наукових та науково-методичних праць у галузі педагогіки. Серед яких: навчальні посібники: «Теорія і практика Арт-терапії» (2013 р.), «Сучасні концепції виховання та освіти дошкільників» (2014 р.) «Домоведення» (2014 р.),  «Організація приватної дошкільної освіти» (2014 р.), «Сучасні технології родинного виховання» ( 2016 р.); методичні рекомендації «Теорія і методика діяльності сімейного педагога» (2015 р.), «Образотворче мистецтво в спеціальних закладах» (2016 р.); монографії в співавторстві: «Педагогічний супровід підготовки студентів до практичної діяльності в умовах ДНЗ та сім’ї» (2013 р.); «Теоретико-практичні засади формування готовності педагога до творчого розвитку школярів в умовах інклюзивної освіти» (2015 р.) та інші.

Як співробітник лабораторії «Дошкільна освіта: історія, перспективи розвитку в ХХІ столітті» є організатором та активним учасником міжнародних, всеукраїнських та регіональних конференцій, семінарів, тренінгів та «круглих столів» присвячених вирішенню актуальних проблем дошкільної освіти, розробки та апробації інноваційних технологій в дошкільній освіті психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку у сучасному соціокультурному просторі.

Є науковим керівником здобувача Дичок Таїсії Петрівни – тема дисертації «Естетотерапія як засіб морального виховання старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення», 13.00.03 – корекційна педагогіка.

Керівник ‒ студентського наукового гуртка «Мистецтво об’єднує, вчить, виховує»
Нагороди

Почесна грамота Уманської районної ради 17 травня 2014 року

Грамота митрополит Черкаський і Чигиринський Іоан ФДСО 31 травня 2014 року