ЗВІТНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОХОДЖЕННЯ «ВИРОБНИЧОЇ ЛОГОПЕДИЧНОЇ ПРАКТИКИ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ З ІНКЛЮЗИВНИМ НАЧАННЯМ»
07.05.2025 року відбулася звітна конференція за результатами проходження «Виробничої логопедичної практики в закладах освіти з інклюзивним навчанням» здобувачів вищої освіти ОС «Магістр» I курсу 504 групи денної форми навчання, спеціальності 016.01 Спеціальна освіта. Логопедія, освітньо-професійної програми «Спеціальна освіта» за участі керівника практики – БЕВЗЮК Марини Сергіївни, к.п.н., викладача кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, БІЛАН Валентини Андріївни, к.п.н., доцента кафедри спеціальної та інклюзивної освіти та ХРИПУН Дар’ї Миколаївни, к.п.н., доцента кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.
Під час проходження практики студенти мали змогу випробувати себе у ролі вчителя-логопеда, відчули переваги професії, визначили власні професійні інтереси, переконались у психологічній готовності до педагогічної діяльності, на практиці, апробували здобуті у вищому навчальному закладі теоретичні знання, поліпшили організаторські здібності та вміння.
Здобувачі освіти успішно виконали всі завдання практики, зокрема здійснювали діагностико-аналітичну, корекційно-розвиткову, консультативну діяльність з урахуванням особливих освітніх потреб здобувачів, ефективно взаємодіяли з батьками, колегами, іншими фахівцями у процесі психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами на засадах партнерства, оцінювали межі власної фахової компетентності, приймали рішення та продовжували навчання відповідно до наявних потреб і запитів.
На звітній конференції було обговорено важливі питання пошуку взаємодії з дітьми, впровадження новітніх технологій діагностування та навчання, формування іміджу вчителя-логопеда. Студенти звітували про свою роботу під час практики: дали узагальнений аналіз її результатів, демонстрували презентації, фото- та відеозвіти, проаналізували труднощі, над подоланням яких ще треба працювати. Результати звіту засвідчили про успішне проходження практики та отримання практичних знань до роботи на посаді вчителя-логопеда в закладах освіти з інклюзивним навчанням.