ЗВІТНА КОНФЕРЕНЦІЯ З ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ (ДІАГНОСТИЧНОЇ) ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОС «БАКАЛАВР» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 016 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
09.10.2025 року відбулася звітна конференція з виробничої педагогічної практики (діагностичної) здобувачів ОС «Бакалавр» спеціальності 016 спеціальна освіта заочної форми навчання (314з, 324з групи). Здобувачі вищої освіти проходили виробничу педагогічну практику з 08 вересня по 03 жовтня 2025 року на посаді вчителя-логопеда у закладах освіти з інклюзивною формою навчанням.
У ході звітної конференції практиканти представили робочу документацію по практиці: діагностичні матеріали, на основі яких досліджувалися порушення мовлення у дітей; розробки маршруту корекційної роботи з дітьми, згідно результатів проведеного обстеження мовлення (прийоми, засоби, методики, технології); розробки матеріалів до різних організаційних форм роботи з батьками дітей з порушеннями мовлення та дітьми з порушеннями мовлення (індивідуальні бесіди, консультації для дітей з мовленнєвими порушеннями та батьками тощо). Здобувачі демонстрували практичні уміння та навички проведення логопедичного та психолого-педагогічного обстеження дітей з порушеннями мовлення.
Здобувачами освіти зазначено, що виробнича педагогічна практика (діагностична) дала їм можливість: поглибити теоретичні знання та закріпити практичні уміння з фахових дисциплін; сформувати уміння та навички діагностичної діяльності; організовувати та здійснювати логопедичний супровід дітей з порушеннями мовлення у закладах освіти з інклюзивним навчанням. Наголошено, що практика сприяла саморозвитку, та формуванню професійних компетентностей у галузі спеціальної та інклюзивної освіти.
Керівники практики (Малишевська І. А., Калиновська І. С.) забезпечили належний рівень організаційної, консультативної, навчально-методичної підтримки виробничої педагогічної практики.
Керівники практики – професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Ірина Малишевська, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Ірина Калиновська.









