Новини, події, оголошення

Здобувачка вищої освіти взяла участь у тренінгу “Особливості залучення та роль психолога у процесуальних діях за участі дитини в межах кримінального провадження”

        З 24 по 26 жовтня 2024 року здобувачка вищої освіти 504 групи ОС “Магістр” спеціальності 016 Спеціальна освіта Слободенюк Алла взяла участь у тренінгу “Особливості залучення та роль психолога у процесуальних діях за участі дитини в межах кримінального провадження”, який було організовано у межах проекту «Надання психосоціальної підтримки та забезпечення правосуддя як складової частини кращого догляду для вразливих дітей», що реалізується ГО «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер» у співпраці з Міжвідомчою координаційною радою з питань правосуддя щодо неповнолітніх, за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, який відбувся у м. Києві. За результатами семінару здобувачка отримала сертифікат на 36 годин.

        Метою триденного тренінгу було підвищення та розвиток компетентностей психологів, які будуть залучатися в процесі реалізації пілотного проекту щодо залучення психологів до кримінальних проваджень за участю малолітніх, неповнолітніх осіб через регіональні / міжрегіональні центри з надання безоплатної правничої допомоги, зокрема відпрацювання навичок в симуляційних вправах на основі конкретних сценаріїв.

         Слободенюк Алла відпрацювала в симуляційних вправах роль психолога в реалізації міжнародних стандартів правосуддя, дружнього до дитини; оновила та поглибила знання про підготовку психологічного інструментарію для участі психолога в кримінальних провадженнях за участі дитини, з відпрацюванням в симуляційних кейсах; оновила знання про особливості кримінально-процесуальної процедури проведення процесуальних, в тому числі слідчих (розшукових), дій за участю дитини та про роль психолога під час організації та проведення таких дій в кримінальному провадженні; відпрацювала в симуляційних вправах побудову взаємодії з дитиною під час участі психолога у процесуальних, в тому числі слідчих діях в кримінальних провадженнях за участі дитини; сформувала та удосконалила навички застосування методики «Зелена кімната»: використання формули безпечної взаємодії з дитиною, врахування вікових особливостей під час взаємодії з дитиною в рамках кримінального провадження, в тому числі й при постановці запитань дитині на кожній фазі проведення опитування/допиту; оновила знання та пропрацювала в симуляційних вправах роль психолога в суді; відпрацювала в симуляційних вправах вирішення етичних дилем в роботі психолога під час взаємодії з дитиною в рамках кримінального провадження за участі дитини.