ЯКІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ – ІНТЕГРАЦІЯ НАУКИ І ПРАКТИКИ

Реформаційні процеси, що відбуваються у вітчизняній освіті, розбудова Нової української школи зумовлюють необхідність підвищення якості дошкільної освіти, її швидкого реагування на стрімкий розвиток суспільних перетворень. Для реалізації означеного особливо плідною має бути партнерська взаємодія викладачів, здобувачів вищої освіти та педагогів закладів дошкільної освіти.

Різноманітні форми співпраці науковців та практиків – «круглі столи», педагогічні ринги, проектні семінари, ярмарки педагогічних ідей, творчі майстерні, майстер-класи, аукціони – презентують нові ідеї, стимулюють до творчості, розширюють ділові контакти.

Дискусія «Компетентнісне навчання  і партнерська взаємодія: як уникнути помилок?». Засідання творчої групи – літературно-музичний проект «Моя країна – Рідна Україна». Дошкільний навчальний заклад № 15 «Сонечко» м.Умані.

Більшість студентів старших курсів факультету дошкільної та спеціальної освіти не лише здобувають знання і вміння, а й досліджують актуальні проблеми дошкілля, розробляють і реалізують у професійній педагогічній діяльності  наукові і творчі проекти, авторські технології, які поєднують у різних варіантах елементи апробованих технологій і ґрунтуються на відомих теоріях і концепціях.

На фотографіях фрагменти роботи з дітьми студентів 332 групи Олени Підлубняк, Тетяни Подолян, Яни Раками.

На період карантину у закладах дошкільної освіти запроваджена дистанційна робота, в якій беруть участь студенти-практиканти факультету: розробляють конспекти занять відповідно до програмних вимог, проводять освітній процес за допомогою дистанційних технологій, упорядковують дидактичні матеріали, готують консультації для батьків і публікують їх на онлайн-ресурсах, у соціальній мережі Viber.

Друк